Beantwoord

Extra veilig Online melding

• 25 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik zie meerdere klanten hier topics aanmaken (of reageren op topics) over berichten die zij ontvangen dat Extra Veilig Online schadelijk internetverkeer tegenhoud.
Ik heb hier zelf ook last van, om de zoveel minuten krijg ik weer een berecht dat er internetverkeer is tegengehouden, ook als ik alle apps sluit.
Volgens zowel AVG als Lookout, zijn er geen bedreigingen/virussen gevonden op mijn telefoon.

Is dit een bekende storing?
Als ik deze berichten regelmatig krijg, zie ik liever dat Extra Veilig Online wordt uitgeschakeld.
icon

Beste antwoord door Muberra 25 augustus 2017, 16:48

Hi NLHawkeye,

Welkom op ons forum!

Het is inderdaad een bekende storing. Ik ga je meteen helpen en Altijd Extra Veilig Online voor jou uitzetten. Ik kan je namelijk niet garanderen wanneer het opgelost zal zijn. Het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon opnieuw op te starten en dan kan je weer genieten van jouw internetverkeer.

Wil je mij laten weten of het heeft geholpen? Ik wens jou alvast fijn weekend toe! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi NLHawkeye,

Welkom op ons forum!

Het is inderdaad een bekende storing. Ik ga je meteen helpen en Altijd Extra Veilig Online voor jou uitzetten. Ik kan je namelijk niet garanderen wanneer het opgelost zal zijn. Het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon opnieuw op te starten en dan kan je weer genieten van jouw internetverkeer.

Wil je mij laten weten of het heeft geholpen? Ik wens jou alvast fijn weekend toe! 🙂

Reageer