Beantwoord

Extra Veilig Online sms'jes

• 24 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Goedenavond,
Ik word helemaal gek van de constante onveilig internet sms'jes. Sinds een poosje komen ze soms de hele avond als mijn telefoon alleen maar ligt op te laden en op de WiFi zit. Thuis, bij vrienden... Het maakt niet uit.
Ik wil dit graag uit zetten en uit mijn abonnement. Hoe doe ik dit? Hij doet het ook in diverse telefoons.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 augustus 2017, 14:16

Hoi Beitjuh,

Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt om constant deze sms'jes te ontvangen! Ik heb daarom een uitzondering voor jou gemaakt en de Extra Veilig Online bundel uit je abonnement verwijderd. Kun je het toestel even opnieuw opstarten? Alles zou dan weer helemaal perfect moeten werken!

Als wij je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan kun je altijd op dit forum terecht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Beitjuh,

Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt om constant deze sms'jes te ontvangen! Ik heb daarom een uitzondering voor jou gemaakt en de Extra Veilig Online bundel uit je abonnement verwijderd. Kun je het toestel even opnieuw opstarten? Alles zou dan weer helemaal perfect moeten werken!

Als wij je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan kun je altijd op dit forum terecht!

Reageer