Beantwoord

Extra veilig online uitschakelen

Ik wil graag per direct Extra Veilig Online uitschakelen. Ik heb gemerkt dat dit websites blokkeert die ik wel wil bezoeken wat één grote ergernis is. Wie heeft dit bedacht?
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2016, 13:30

Hoi Pjisonline,

Welkom op ons forum! Altijd leuk een collega hier te zien. ;)

Op het moment loopt er al een onderzoek om dit uit te laten zoeken. Je zou namelijk de mogelijkheid moeten krijgen om ervoor te kiezen om door te browsen als je dit toch zou willen. Ik weet niet of je in de interne Facebook zit, maar hier waren ook al veel vragen over gesteld over Extra Veilig Online.

Het is vooralsnog dus niet uit te schakelen, maar er wordt intern hard gewerkt aan een oplossing.
Bekijk origineel

75 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pjisonline,

Welkom op ons forum! Altijd leuk een collega hier te zien. ;)

Op het moment loopt er al een onderzoek om dit uit te laten zoeken. Je zou namelijk de mogelijkheid moeten krijgen om ervoor te kiezen om door te browsen als je dit toch zou willen. Ik weet niet of je in de interne Facebook zit, maar hier waren ook al veel vragen over gesteld over Extra Veilig Online.

Het is vooralsnog dus niet uit te schakelen, maar er wordt intern hard gewerkt aan een oplossing.
Sinds enkele dagen merk ik wederom enorme vertraging bij het gebruik van de app van de ING in combinatie met veilig online. Graag zou ik nu wederom deze optie uit willen zetten. Dit is gewoon geen doen onderweg.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Steven,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb de voordeelbundel Extra Veilig Online net voor je verwijderd. Kun je je toestel voor de zekerheid even uit- en aanzetten? Werkt de ING app dan weer naar behoren? Ik hoor het graag van je!
Ik heb ook ontzettend veel last van Altijd Extra Veilig Online. Telefoon (iPhone 7 plus) is vreselijk traag met laden van websites. Is er ergens een mogelijkheid om dit uit te zetten? Toen ik de abonnement aansloot werd mij gezegd dat ik die functie elke moment kon uitschakelen.
Na het uitzetten. Werkt het weer prima. Dank!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi PerkyPat,

Hmm vervelend dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Ik heb de bundel direct voor je verwijderd. Als je over 15 minuten je toestel één keer volledig herstart, dan worden de veranderingen doorgevoerd. Daarna zou je nergens meer last van moeten hebben. Laat je ons even weten of het is opgelost?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Ook voor andere vragen of verzoeken kan je bij ons terecht. 😉
Dank! Volgens mij werkt het!
Reputatie 6
Badge +17
Toppie! Bedankt voor het melden. Mocht je toch problemen ervaren dan weet je ons te vinden. 🙂
Beste Issam,
zou u het misschien voor mij ook uit kunnen zetten?
Ik heb namelijk ook het probleem dat sites langzaam laden🙁
Reputatie 7
Badge +7
Hey Jarretje, ik heb zojuist de Veilig Online bundel voor je uit gezet. Start voor de zekerheid je toestel even een keer opnieuw op, dan zou alles naar behoren moeten werken!
Hoi,ik heb ook Altijd extra Veilig Online.Kan iemand dat ook voor mij uitzetten,want ik ben er niet blij mee.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi WillWell,

Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de Altijd Extra Veilig Online bundel! Mag ik vragen wat er precies mee aan de hand is? Ik heb de bundel in ieder geval bij uitzondering voor je uitgezet. Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing.

Alvast een fijn weekend toegewenst! En als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.
Ik dank je zeer dat je het voor uitgezet hebt,want Extra Veilig Online heeft mijn uitgaande post geblokkeerd van mijn mail-box genaamd MAIL...DANK....!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi WillWell,

Dat is inderdaad niet handig! Fijn om te lezen dat het met het uitschakelen weer in orde is! Laat je het weten als ik nog ergens anders mee kan helpen?
Graag zou ik mijn Extra veilig online bundel ook laten uitzetten, werkt trager dan ik gewend ben. Dit is derhalve geen fijn optie, zeker gezien ervoor betaald wordt.

alvast bedankt.
Reputatie 4
Hi Remco51092,

Ik ga je meteen helpen, want het is niet de bedoeling dat het alles vertraagt!

De Extra Veilig Online bundel heb ik voor je uitgezet. Zet even voor de zekerheid jouw toestel opnieuw uit en aan en dan werkt alles weer zoals het moet. Nu kan je extra snel het weekend in! :P

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan even weten. 😃
Hoi Muberra,

Dat is erg fijn.
Nu vraag ik me nog wel af of de kosten die hieraan verbonden zijn ook van mijn abonnement afgaan.
Het lijkt nu nog aan te staan op mijn abonnement, waar ik eigenlijk geen gebruik maak van de service, gezien dit nadelige invloeden had op mijn beleving van mn telefoon.
Reputatie 4
Hi Remco51092,

Als je nu op jouw My T-Mobile account kijkt, dan zie je dat de Extra Veilig Online bundel eraf is gehaald. Het was vrijdag niet helemaal goed gegaan, dus heb ik het vandaag even opnieuw voor jou verwijderd. Het gaat maar om een paar cent, maar uit coulance zal ik een euro voor je vergoeden. T-Mobile doet alles voor een extra glimlach!

Hopelijk kan je nu lekker genieten van het zonnetje! 🆒
vmensen ik heb een probleem, sinds 5/5/2017 heb ik go unlimited met extra veilig online, de eerste dag werkde alles goed, en sinds 6/5/2017 heb ik nks anders dan problemen,

xs4all tv app ken niet inloggen, (krijg een melding via sms dat het onveilig is waarom na de 2e dag pas)
t-mobile app laad niet
en internet is ineens sloom

ik wil graag veilig online uitschakelen, beetje overbeveilight denken jullie niet ?

via wifi of hotspot wrk alles fijn
En nog war het zou gratis zijn en dat is niet het geval zie ik nu pas , dat zeiden ze in de shop en ik heb getuigen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wesley,

Wat leuk dat je hebt verlengd! 🙂 Wel zo fijn als alles ook gewoon werkt! Ik zie dat je inmiddels mijn collega Jordy hebt gesproken via Twitter en dat hij de Extra Veilig Online bundel voor je heeft verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Klop werd eerder geholpen via twitter, alles werk weer , heen blokades en trage internet, extra veilig doet zijn naam eer dat is zeker maat het is niet geschikt voor mijn

Maar bedankt dat jullie het uit geschakeld heb
Bij kaarten van apple heb ik alleen maar een raster met 4g en geen kaart meer sinds ik Extra veilig online heb. Kan Extra veilig online uit geschakeld worden bij mij svp!
Hallo, zou je voor mij ook extra veilig online willen uitzetten? Internet is aanzienlijk trager als voorheen. En iPhone is toch al redeljjk veilig dus kans op gevaar van buiten is vrij klein. Groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nick,

Ik heb de Extra Veilig Onlinebundel uitgezet. Laat je even weten of je GPS nu wel werkt?

@Frank; Jij hebt geen actieve Extra Veilig Online bundel dus daar zal het niet aan liggen. Sinds wanneer ervaar je traag internet? Heb je wel genoeg MB's of goed bereik wanneer je dit probleem ervaart? Zou je jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je.

Reageer