Beantwoord

Extra veilig online uitschakelen

Toon eerste reactie

77 reacties

Hoi Hajar, klopt dat ik geen extra veilig online heb, dat heeft je collega al reeds voor mij verwijderd.
Internet werkt weer als vanouds. En ik heb oneindig internet dus daar zal t niet aan gelegen hebben. Abonnement is vorige week overgegaan in een zakelijk abonnement vandaar.
Bedankt voor je antwoord
Beste,
Zou iemand voor mij ook de functie extra veilig online kunnen uitdchakelen?
Mvg. Ben
Reputatie 7
Badge +20
Hi Frank,

Fijn dat alles weer super werkt. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten. :)

@Ben;

Ik heb je Extra Veilig online bundel uitgezet. Werkt alles weer naar behoren bij jou?
Beste Hajar,
Ik krijg helaas nog steeds de waarschuwing van t-mobile. Als ik aangeef dat ik door wil naar de desbetrefende site werkt dit helaas niet.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Ben,

Welke melding krijg je precies te zien en wanneer zie je deze precies verschijnen? Zou je jouw toestel een keer helemaal opnieuw willen opstarten?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Beste,
Ik krijg op me beeldscherm een waarschuwings melding en via de sms dit bericht.
Let op! Extra Veilig Online heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden. Ga voor meer informatie naar www.t-mobile.nl/beschermd-en-veilig
De telefoon heb ik opnieuw opgestart zonder positief resultaat
Mvg.
Reputatie 4
Hoi Ben,

Ik ben weer in het systeem gedoken voor je!

Extra Veilig Online was blijven haken in het systeem, dus ik heb het opnieuw voor je verwijderd. Als je nu jouw telefoon opnieuw opstart, is het opgelost en kan je weer onbezorgd internetten.

Ik hoor graag van je of alles weer goed werkt! 🙂
Sinds gisteren heb ik ook opens dat extra veilig online van alles blokkeerd op mijn telefoon.
dit is best wel storend dat dit zomaar in eens gebeurd, ik heb dit pakket nooit aangevraagd en het stoort bij diverse sites en games waardoor ze onbruikbaar worden.
kan iemand deze voor mijn nummer uitschakelen svp.
mvg
Reputatie 4
Hoi Rkelder,

Natuurlijk kan dat!

Als je er niet volledig van kan genieten, dan lossen wij dat voor je op. Ik heb het direct voor je uitgeschakeld. Wil jij jouw toestel even opnieuw opstarten? Dan moet alles weer goed werken.

Kan je mij laten weten of alles weer in orde is? Alvast een fijn weekend! 😃
Yes het is nu zo te zien opgelost.
Hartelijk dank voor de actie en ook een fijn weekend!
Kan iemand svp mijn veilig online ook uitzetten? Wordt de hele dag platgegooit met smsjes over onveilig gebruik omdat ik een spel speel waarbij het schijnbaar geactiveerd wordt.

Groetjes w huizinga
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wafferbreda,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 🙂
Reputatie 2
Dito. Sinds twee dagen bizar veel sms-meldingen en sindsdien ook een batterij die binnen 2 uur leeg is. Ook wanneer ik helemaal niets aan het doen ben met de telefoon.
Zouden jullie dit ook voor mij kunnen uitsschakelen had geen problemen maar sinds 2 dagen kan ik mijn spel niet meer doen zonder de meldingen daardoor werkt mijn spel ook niet goed
Reputatie 7
Badge +20
@tnt4

Ik zie dat je ondertussen de bundel hebt laten verwijderen en dat zou het probleem opgelost moeten hebben, aangezien de SMS'jes dan niet meer verstuurd kunnen worden. Heb je, zoals mijn collega adviseerde, het toestel al eens opnieuw opgestart? Welke meldingen krijg je nu, wel die van ons, van Extra Veilig Online of is het ondertussen wel opgelost?

@Polar68bear

Ik zie dat bij jou de bundel ook is uitgeschakeld, door mijn collega in de T-Shop. Bij jou is het dus ook opgelost! :)

We horen het graag van jullie, als onze hulp nog nodig is!
Ook ik word niet goed van al die sms'jes...vroeger was het irritant maar dacht je: 'het zal wel ergens goed voor wezen en er is blijkbaar iets geblokkeerd'...maar de laatste weken....Soms vier tot zes sms'jes achter elkaar in een paar minuten!!!! Zelfs als ik niks doe. En ik bezoek verder niks geen gekke websites of zo...hij doet het bij Facebook, Pokémon go, forums...Ik word er schijtziek van!!!!

Hopelijk kan iemand voor mij ook die sms'jes uitzetten en dan het probleem oplossen voor alle mensen want zoals je hier al merkt is het een groot probleem bij héél veel mensen. Zelfs toen ik dit forum wilde bezoeken van T-mobile kreeg ik een sms! Dit is geen service meer maar stalking!
En ik zie nu dat we ook nog elke maand betalen voor deze bullshit! Hoe kom ik hier van af????
@tnt4

Ik zie dat je ondertussen de bundel hebt laten verwijderen en dat zou het probleem opgelost moeten hebben, aangezien de SMS'jes dan niet meer verstuurd kunnen worden. Heb je, zoals mijn collega adviseerde, het toestel al eens opnieuw opgestart? Welke meldingen krijg je nu, wel die van ons, van Extra Veilig Online of is het ondertussen wel opgelost?

@Polar68bear

Ik zie dat bij jou de bundel ook is uitgeschakeld, door mijn collega in de T-Shop. Bij jou is het dus ook opgelost! :)

We horen het graag van jullie, als onze hulp nog nodig is!
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Rinke_Kim,

Begrijpelijk dat je op zo'n manier geen gebruik wil maken van de dienst. Om dit gelijk voor je op te lossen heb ik de bundel uitgeschakeld.

Zet over 15 minuten je toestel één keer uit en weer aan. Dan zou je geen sms'jes meer moeten ontvangen.

Laat je ons weten of het is opgelost? Als je verder nog vragen hebt dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!
How to disable annoying sms message apearing every 20 minutes" Let Op! Extra veilig online... Im tired of that shit!!...
Reputatie 7
Badge +19
Hi Roman Bobrek,

Welcome to our forum! We're always willing to help you but I do want to ask you to watch your language.

I can totally understand you're finding it very annoying to receive a text message every 20 minutes! I immediately turned the Extra Veilig Online bundel (Extra Safe Online bundle) off for you so you will not be bothered by it anymore. :D

Can you restart your phone and let me know if it worked?
Hoi,
Kan U dit voor mij uitschakelen. Ik krijg nu om de paar minuten een SMS terwijl ik mijn telefoon helemaal niet gebruik. Heel vervelend op het werk.
Dank bij voorbaat.
Mvg,
Antonino
Reputatie 4
Hi Antonino,

Goed dat je dit aangeeft!

Natuurlijk kan ik het voor je uitzetten. Het is niet de bedoeling dat het je stoort tijdens jouw werk. Normaal gesproken mag dit niet, maar ik maak graag een uitzondering voor je! Het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon even uit en aanzetten en dan ben je van de sms'jes af.

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen! 🙂
Dank je! Ik denk het wel. Alles gaat plotseling veel sneller. Misschien toeval...

Mocht er iets zijn dan kom er ik erop terug :-)

Fijne dag verder

Hi Antonino,

Goed dat je dit aangeeft!

Natuurlijk kan ik het voor je uitzetten. Het is niet de bedoeling dat het je stoort tijdens jouw werk. Normaal gesproken mag dit niet, maar ik maak graag een uitzondering voor je! Het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon even aan en uitzetten en dan ben je van de sms'jes af.

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen! :)
Reputatie 4
Hi Antonino,

Hoe sneller, hoe beter! :D

Dat klinkt in elk geval helemaal goed. Je bent altijd welkom op ons forum!

Reageer