Beantwoord

Extra veilig online uitschakelen



Toon eerste reactie

71 reacties

Hallo, ik wil ook graag extra veilig online laten verwijderen. Elke keer maar weer een bericht, zelfs wanneer ik mijn telefoon niet eens gebruik. Veel apps laden heel langzaam. Ik heb 20GB internet, voldoende dus. Bvd Mario
Reputatie 6
Badge +16
Hoi MarioT,

Goed dat je dit aangeeft! Op dit moment ervaren wij een probleem met Extra Veilig Online sms'jes. We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen vandaan komen. Ik kan de bundel daarom niet direct uitzetten. Kun je aangeven of er misschien apps op de achtergrond draaien en welke dat dan zijn? Zou je ook kunnen aangeven op welke websites je zat toen je deze sms'jes hebt ontvangen? Op deze manier kunnen we achterhalen waar de meldingen vandaan komen.

Ik hoor het graag van je!
Hallo jaimy,

Ik kijk bij bijna alle communicatie apps (Line, Band etc) de melding. Bij games (Pokemon Go, Clash of Clans etc) de melding.
Bijna elke app die ik open, krijg ik de melding en zelfs als ik niks doe ontvang ik meldingen.
Wil je aub extra veilig online uitzetten? Wordt er helemaal gek van
Reputatie 4
Hi MarioT,

Dank je wel voor je terugkoppeling!

Dit ga ik doorzetten naar onze specialisten, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. In de tussentijd zet ik Altijd Extra Veilig Online meteen voor je uit. Als je jouw telefoon even opnieuw wilt opstarten, ben je van de meldingen af. Nogmaals sorry voor het ongemak wat het heeft veroorzaakt!

Laat je mij even weten of het heeft gewerkt? 🙂
Dankje, heerlijk zo zonder alle meldingen!
Hi,

ik zou ook graag extra veilig online willen laten uitzetten als dat mogelijk is.
Reputatie 4
Hi Diek79,

Daar ga ik je bij helpen!

De Extra Veilig Online bundel heb ik voor je uitgezet. Je moet jouw telefoon even opnieuw opstarten en dan is het allemaal in orde. Op het moment dat je opnieuw gebruik wilt maken van de bundel, kan je dat direct regelen via My T-Mobile. Ik hoop dat je blij bent met de hulp!

Mocht je nog vragen hebben, ben je welkom om het te stellen. 🙂
Thanks muberra! erg blij mee!
Zou iemand alsjeblieft Extra Veilig Online voor mij willen uitzetten? Ik krijg op sommige dagen echt om de haverklap sms'jes. Heel vervelend, want je houdt je telefoon toch elke keer in de gaten wanneer die trilt. Afgelopen maandag heb ik meer dan 40 sms'jes ontvangen, dus dan gaat het wel echt op mijn zenuwen werken...
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Op dit moment ervaren wij een probleem met Extra Veilig Online sms'jes. We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen vandaan komen en jij kan ons daarbij helpen. Zou je antwoord kunnen geven op de volgende vragen?
- Datum en tijd van ontvangen van de Sms’jes (Maximaal 3)
- Welk gebruik is de ‘trigger’ van de bovengenoemde Sms’jes (naam van de website/app).
- Welk merk en type toestel gebruik je

Ik heb in de tussentijd wel je bundel uitgezet zodat je er geen last meer van hebt.
hoi is het mogelijk om Extra Veilig Online uit te zetten wordt helemaal gek van al die sms die ik niks aan heb en je moet ervoor betalen.
Graag ook bij mij uitzetten!
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Het is voor jullie beide uitgeschakeld! Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hoi,

Kan het ook bij mij gedaan worden?
ik zou me extra veilig online bundel willen uitzetten omdat ik er niet echt blij mee ben
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Vaarterin en Donny1990,

Dit is meteen in orde gemaakt voor jullie. 😃 Ik heb de bundels voor jullie allebei uitgeschakeld!
Goedmiddag,

Ik merk ook dat de prestaties zeer slecht zijn, en aangezien download 6,6 en upload 59,9 Mbps is denk ik dat de kans groot is dat het aan Extra Veilig online ligt.
Is een bericht binnen de community de enig manier om het uit te zetten? Ik zou het heel handig vinden om dit binnen de app aan- en uit te kunnen zetten..
Voor nu zou ik het graag uit willen zetten..

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Vriendelijke groet...
Reputatie 7
Badge +17
Hi Epjdejong,

Wat vreemd dat je een mindere download snelheid ervaart. Ik weet niet of het aan de Extra Veilig Online bundel ligt, maar ik heb de bundel uitgezet dus je kunt het opnieuw testen. Je kan als klant inderdaad de bundel niet zelf uitzetten, maar wel activeren mocht je daar weer interesse hebben.

Ik wens je fijne feestdagen! 😉
Hi Hajar,
Bedankt voor je reactie, het is inderdaad vreemd, maar het werkt nu stukken beter. Het is een lastige afweging, veilig of snel.
In ieder geval bedankt zover en ook hele fijns dagen.
Reputatie 7
Badge +17
Graag gedaan epjdejong. Fijn dat het nu beter werkt! 😳

Reageer