Beantwoord

Extra veilig online uitschakelen


Ik wil graag per direct Extra Veilig Online uitschakelen. Ik heb gemerkt dat dit websites blokkeert die ik wel wil bezoeken wat één grote ergernis is. Wie heeft dit bedacht?
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2016, 13:30

Hoi Pjisonline,

Welkom op ons forum! Altijd leuk een collega hier te zien. ;)

Op het moment loopt er al een onderzoek om dit uit te laten zoeken. Je zou namelijk de mogelijkheid moeten krijgen om ervoor te kiezen om door te browsen als je dit toch zou willen. Ik weet niet of je in de interne Facebook zit, maar hier waren ook al veel vragen over gesteld over Extra Veilig Online.

Het is vooralsnog dus niet uit te schakelen, maar er wordt intern hard gewerkt aan een oplossing.
Bekijk origineel

77 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @97gines21 

Geen probleem, dit heb ik voor je uitgeschakeld! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden! :grinning:

Ik wil extra veilig online ook uitgeschakeld hebben graag, kan sommige website niet op!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @valentinovan123 

Ik heb voor jou ook de bundel verwijderd dus vanaf nu maak je er geen gebruik meer van. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

ja ik heb ook altijd die veilig online dingen en dan kan ik niet op de meeste websites mag die van mij ook uit?

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Thanoz,

No worries, de bundel heb ik direct voor je verwijderd en de kosten voor je vergoed! Fijne dag!
Ik wil graag dat het Extra Veilig Online per direct uitgezet wordt. Niet alleen is het MIJN keuze of en welke virusscanner en / of veilig surf app ik gebruik, ook kan en wil ik zelf bepalen hoe en waar ik browse. Wat ik nog veel erger vind is dat het me ook nog eens 1,49 euro per maan kost? Ik ben al behoorlijk lang vaste klant bij T-mobile en ben hier nogal verontwaardigd over. Bij het verlengen van mijn contract is me ook niets verteld over dat dit ineens vast in mijn bundel zou zitten.

Volgens mij is dit ook helemaal niet toegestaan op deze manier. Jullie leggen ons plotseling iets verplicht op én schenden mijn vrije keuze én mijn privacy (want jullie of jullie systemen kijken nu in principe een soort van mee met wat we doen en we mogen er nog voor betalen ook?)
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan epjdejong. Fijn dat het nu beter werkt! 😳
Hi Hajar,
Bedankt voor je reactie, het is inderdaad vreemd, maar het werkt nu stukken beter. Het is een lastige afweging, veilig of snel.
In ieder geval bedankt zover en ook hele fijns dagen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Epjdejong,

Wat vreemd dat je een mindere download snelheid ervaart. Ik weet niet of het aan de Extra Veilig Online bundel ligt, maar ik heb de bundel uitgezet dus je kunt het opnieuw testen. Je kan als klant inderdaad de bundel niet zelf uitzetten, maar wel activeren mocht je daar weer interesse hebben.

Ik wens je fijne feestdagen! 😉
Goedmiddag,

Ik merk ook dat de prestaties zeer slecht zijn, en aangezien download 6,6 en upload 59,9 Mbps is denk ik dat de kans groot is dat het aan Extra Veilig online ligt.
Is een bericht binnen de community de enig manier om het uit te zetten? Ik zou het heel handig vinden om dit binnen de app aan- en uit te kunnen zetten..
Voor nu zou ik het graag uit willen zetten..

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Vriendelijke groet...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vaarterin en Donny1990,

Dit is meteen in orde gemaakt voor jullie. 😃 Ik heb de bundels voor jullie allebei uitgeschakeld!
ik zou me extra veilig online bundel willen uitzetten omdat ik er niet echt blij mee ben
Hoi,

Kan het ook bij mij gedaan worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Het is voor jullie beide uitgeschakeld! Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Graag ook bij mij uitzetten!
hoi is het mogelijk om Extra Veilig Online uit te zetten wordt helemaal gek van al die sms die ik niks aan heb en je moet ervoor betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Op dit moment ervaren wij een probleem met Extra Veilig Online sms'jes. We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen vandaan komen en jij kan ons daarbij helpen. Zou je antwoord kunnen geven op de volgende vragen?
- Datum en tijd van ontvangen van de Sms’jes (Maximaal 3)
- Welk gebruik is de ‘trigger’ van de bovengenoemde Sms’jes (naam van de website/app).
- Welk merk en type toestel gebruik je

Ik heb in de tussentijd wel je bundel uitgezet zodat je er geen last meer van hebt.
Zou iemand alsjeblieft Extra Veilig Online voor mij willen uitzetten? Ik krijg op sommige dagen echt om de haverklap sms'jes. Heel vervelend, want je houdt je telefoon toch elke keer in de gaten wanneer die trilt. Afgelopen maandag heb ik meer dan 40 sms'jes ontvangen, dus dan gaat het wel echt op mijn zenuwen werken...
Thanks muberra! erg blij mee!
Reputatie 4
Hi Diek79,

Daar ga ik je bij helpen!

De Extra Veilig Online bundel heb ik voor je uitgezet. Je moet jouw telefoon even opnieuw opstarten en dan is het allemaal in orde. Op het moment dat je opnieuw gebruik wilt maken van de bundel, kan je dat direct regelen via My T-Mobile. Ik hoop dat je blij bent met de hulp!

Mocht je nog vragen hebben, ben je welkom om het te stellen. 🙂
Hi,

ik zou ook graag extra veilig online willen laten uitzetten als dat mogelijk is.
Dankje, heerlijk zo zonder alle meldingen!
Reputatie 4
Hi MarioT,

Dank je wel voor je terugkoppeling!

Dit ga ik doorzetten naar onze specialisten, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. In de tussentijd zet ik Altijd Extra Veilig Online meteen voor je uit. Als je jouw telefoon even opnieuw wilt opstarten, ben je van de meldingen af. Nogmaals sorry voor het ongemak wat het heeft veroorzaakt!

Laat je mij even weten of het heeft gewerkt? 🙂
Wil je aub extra veilig online uitzetten? Wordt er helemaal gek van
Hallo jaimy,

Ik kijk bij bijna alle communicatie apps (Line, Band etc) de melding. Bij games (Pokemon Go, Clash of Clans etc) de melding.
Bijna elke app die ik open, krijg ik de melding en zelfs als ik niks doe ontvang ik meldingen.

Reageer