Beantwoord

Extra Veilig Online uitschakelen

• 13 april 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Ik wil graag per direct Extra Veilig Online uitschakelen.
Ik zie op de factuur dat we ervoor betalen.
Ik heb hier niet om gevraagd bij het afsluiten van het nieuwe abonnement.

Groeten,
joyce
icon

Beste antwoord door Thalina 14 april 2017, 16:27

Hoi Joyce,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Jammer om te lezen dat je niet blij bent met Extra Veilig Online! Ik zie dat je jouw abonnement hebt afgesloten in de T-Mobile Shop. Dit stond op jouw contract en hier heb je voor getekend. Uit jouw verhaal begrijp ik dat er mogelijk miscommunicatie is ontstaan bij het afsluiten van jouw abonnement. Daarom heb ik de bundel bij uitzondering voor je verwijderd. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Geloof mij, die extra's wil je niet mislopen 😃 Op deze pagina vind je meer informatie.

Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn paasweekend toe en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Joyce,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Jeetje, dat is best vervelend. Heb even geduld voor dat iemand van T-Mobile dit bericht van je ziet en er mee aan de slag kan gaan. Meestal is dat wel binnen 24 uur maar gezien de feestdagen kan het nu iets langer duren.

In ieder geval hele fijne dagen gewenst en een T-Mobile zal je komen helpen 🙂
Badge +9
Hoi Joycegelmers,

Ik heb een van mijn lieftallige collega's gevraagd of ze je kunnen helpen.
Wat betreft je Extra Veilig Online of je factuur. Is dit "Altijd Extra Veilig Online" of "Extra Veilig Online Flexibel"?

Gaat het om de Flexibel variant (normaal €1,98 per maand), dan kun je deze via My T-Mobile zelf uitschakelen.
Heb je een Altijd variant (normaal €1,49 per maand), dan kan mijn vriendelijke T-Mobile collega je hiermee verder helpen.

Mocht je meer vragen hebben of meer willen weten, stel ze gerust. Wij proberen zo goed mogelijk alles op te pakken 😉.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joyce,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Jammer om te lezen dat je niet blij bent met Extra Veilig Online! Ik zie dat je jouw abonnement hebt afgesloten in de T-Mobile Shop. Dit stond op jouw contract en hier heb je voor getekend. Uit jouw verhaal begrijp ik dat er mogelijk miscommunicatie is ontstaan bij het afsluiten van jouw abonnement. Daarom heb ik de bundel bij uitzondering voor je verwijderd. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Geloof mij, die extra's wil je niet mislopen 😃 Op deze pagina vind je meer informatie.

Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn paasweekend toe en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer