Beantwoord

Extra veilig online uitschakelen

Ik zou graag deze functie uitgezet willen hebben.
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 14:42

Hoi Comilion,

Wat jammer om te lezen dat Extra Veilig Online je niet is bevallen! Wat miste je er aan of wat vond je onhandig of vervelend aan de dienst? Ik heb deze in ieder geval voor je uitgeschakeld, dus de dienst is nu uit. In sommige gevallen moet je soms even opnieuw opstarten om de verandering daadwerkelijk door te voeren.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Comilion,

Wat jammer om te lezen dat Extra Veilig Online je niet is bevallen! Wat miste je er aan of wat vond je onhandig of vervelend aan de dienst? Ik heb deze in ieder geval voor je uitgeschakeld, dus de dienst is nu uit. In sommige gevallen moet je soms even opnieuw opstarten om de verandering daadwerkelijk door te voeren.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Ben op het moment in het buitenland, en ik krijg stuk of 5/6 smsjes per dag dat ik waarschijnlijk onveilige websites bezoek. Gebruik de service verder eigelijk toch niet echt, dus kan hem net zo goed uitschakelen 🙂 Wekt meer irritatie dan dat het helpt. Bedankt in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Comilion,

Dat is inderdaad best frustrerend! Graag gedaan in ieder geval en geniet van de tijd in het buitenland! 🙂
Beste David, Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben vaak in het buitenland voor mijn werk en word een beetje gek van de smsjes. Zou je extra veilig online bij mij ook uit kunnen zetten? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Venlonaer28,

Goed dat je aan de bel trekt!

We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen ineens vandaan komen. Zou je kunnen aangeven bij welke applicaties of websites je de meldingen krijgt? We kunnen dit dan ook voor jou nagaan.

We horen het graag!
Beste David, Ik krijg deze melding voornamelijk bij de apps 'flashscore' en 'wordfeut', maar soms ook zomaar als ik mijn telefoon niet aan het gebruiken ben. Vannacht heb ik tijdens het slapen 44 smsjes gekregen....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Venlonaer28,

Wow, dat zijn wel behoorlijk wat meldingen! :S Bedankt in ieder geval voor de voorbeelden, dat helpt ons weer in het onderzoek. Ik heb voor jou de bundel nu uitgeschakeld, omdat het wel erg overdreven is, zoveel berichten. Hopelijk hebben we het snel opgelost, dan kun je de bundel weer inschakelen via My T-Mobile.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Bedankt! En succes met jullie onderzoek.
Beste David,

Ik ondervind ook veel hinder aan Extra Veilig Online. Zou je het bij mij ook willen uitzetten?
Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hoi S.T,

Zou je kunnen aangeven wat er precies verkeerd gaat? Welke problemen ervaar je? Aan de hand daarvan kunnen we nagaan of het daadwerkelijk aan Extra Veilig Online ligt en of we deze dan ook uitschakelen.

We zien jouw reactie graag tegemoet!

Reageer