Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 28 juni 2012
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Hoooi,

Graag meer informatie over mijn factuur, want deze klopt volgens mij niet.

Op 14 mei 2012 heb ik een factuur gekregen met nummer: 901163237474. Ik heb hierbij betaald voor family van 08-05 t/m 08-06.

Nu heb ik een nieuwe factuur gekregen met nummer : 901165458181. In deze factuur zijn extra kosten geregeld, die volgens mij niet kloppen

- alle minuten vanaf 08-05 met nummer 0648****** zijn meegerekend, waardoor ik over mijn bundel kom. Ook zijn (zomaar?) de kosten van 08.05 2x, 14-05. En na 14-05 wordt het wel berekend in de family. Hierna(omdat mijn minuten op zijn) wordt alles met extra kosten berekend, incl. Overige nummers, vaste nummers. Dit komt neer op kosten van 21,56 die onterecht zijn. De nummer 0 648****** valt in mijn family, dus hier mag ik gratis meebellen. Nu zijn al deze minuten meegerekend en opeens niet meer. Hierdoor ben ik boven mijn bundel gekomen.

Ook bij de factuur van dezelfde nummer zijn de kosten vanaf 09-06 meegerekend. Dus hij heeft nu alleen maar extra kosten. 

Kan iemand dit voor mij nakijken en mij informeren?

Duygu
icon

Beste antwoord door Ysammar 16 juli 2012, 16:07

@doeygoe

Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met je is opgenomen:( Ik heb er een melding van gemaakt zodat je zo snel mogelijk zal worden teruggebeld. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
@doeygoe

Ik kan zien dat je hierover al contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice. Het is momenteel al in onderzoek. Zodra er meer bekend is zul je hierover worden geinformeerd:)
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/doeygoe-205081/"

Ik kan zien dat je hierover al contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice. Het is momenteel al in onderzoek. Zodra er meer bekend is zul je hierover worden geinformeerd:)


Ik heb nog steeds geen antwoord. Is dit normaal?
Badge +3
@doeygoe

Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met je is opgenomen:( Ik heb er een melding van gemaakt zodat je zo snel mogelijk zal worden teruggebeld. Excuses voor het ongemak!
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/doeygoe-205081/"

Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met je is opgenomen:( Ik heb er een melding van gemaakt zodat je zo snel mogelijk zal worden teruggebeld. Excuses voor het ongemak!


Bedankt voor de melding. Er is nu wel contact opgenomen met mij. 
Badge +3
@doeygoe

Gelukkig maar! Zijn al je vragen ook beantwoord?

Reageer