Vraag

family doet het nog steeds niet

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
ik heb al meerdere malen oa via twitter en telefonie aangegeven dat mijn family het niet doet (kan niemand toevoegen)

Krijg net een sms dat het is opgelost, maar ik heb dit even gecheckt op my t-moile alleen ik kan nog steeds niemand toevoegen/verwijderen en er staan ook geen leden in.. er is dus nog niks opgelost.. Wie o wie gaat mij nu helpen? en wie gaat mij vergoeden voor de gemaakte kosten...

20 reacties

hoi hoi hier idem dito
blij maken met een dooie mus met dat smsje.
ben er zo klaar mee
van het kastje naar dfe muur elke keer
*** net gebeld
probleem is zo opgelost door te resetten zeggen ze
helaas staat de telefoon om mijn man zijn naam,dus hij moet bellen.
ik heb het abonnement en hij heeft prepaid ivm family.
hij zit in buitenland op de truck en niet de mogelijkheid om te bellen.
de onkosten die door mensen binnen de family worden niet vergoed.
wat een *** maatschappij zeg
Reputatie 2
Hier niet beter... Ik ben wel beheerder van mijn Family, maar wat zou ik dan moeten resetten? De servers van T-Mobile of alleen die van hun klantenservice? Ik hoop dat ze ons niet langer in spanning houden maar gewoon duidelijk aangeven waar we aan toe zijn.
Ik heb mijn abonnement verlengd en kreeg dezelfde foutmelding bij my family: alle leden verwijderd en ik kon ze niet opnieuw instellen. 1 telefoontje vandaag naar de klantenservice heeft mijn probleem verholpen; ze hebben de family opnieuw geactiveerd en ik kan nu mijn leden weer toevoegen.
[yep ik heb het ook eindelijk voor elkaar dat ik ze ook daadwerkelijk erin kan zetten! Tmobile heeft gezegd mijn gemaakte kosten te vergoeden..ben benieuwd...
Reputatie 2
Ik heb mijn abonnement verlengd en kreeg dezelfde foutmelding bij my family: alle leden verwijderd en ik kon ze niet opnieuw instellen. 1 telefoontje vandaag naar de klantenservice heeft mijn probleem verholpen; ze hebben de family opnieuw geactiveerd en ik kan nu mijn leden weer toevoegen.

Maar wat moest je doen, ik heb vorige week al 2 keer gebeld. Ik kreeg vandaag de SMS maar kan via My T-Mobile nog steeds niet bij mijn Family instellingen. Wordt het weer wachten bij 1200?
Reputatie 2
Net een SMS gehad dat FAMILY geactiveerd is, en toen kon ik eindelijk alles instellen. Ben benieuwd naar de wijze waarop T-Mobile me gaat helpen het goed te maken met mijn vrienden en familie 😉
Badge +3
@mier @PapaD

Ik zie dat het inmiddels al is opgelost en dat jullie vragen hier zijn beantwoord.:)

[i] Om het forum overzichtelijk te houden wil ik jullie vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen.
nee is nog steeds niet opgelost na vele emails en telefonisch contact
aangezien we van het kastje naar de muur worden gestuurd en na een sms het nog niet blijkt te werken geef ik het op.
zwaar ***** dit
Reputatie 3
@joviool
Vervelend om te lezen dat het nog niet is opgelost. 😞 Ik heb het nagekeken en T-Mobile Friends & Family staat geactiveerd. Op My T-Mobile kan je de nummers van de leden toevoegen.
waar kan ik t-mobile familie aanmelden dan
Reputatie 3
@frida30
Ik heb net een reactie gegeven op je vraag in een andere topic. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen.
eindelijk is de family hersteld.
de mensen zijn toegevoegd.
nu echter het volgende probleem alle kosten die we in de family onderling bellen en smsen komen gewoon op de rekening.
het gevolg iedereen buiten de bundel bellen en torenhoge rekeningen.
wanneer is het eindelijk is klaar met dit geouwehoer???
@holly hobby

Wanneer er een storing is geweest die wij niet gemeld hebben en er daardoor kosten zijn ontstaan wil ik deze voor je bekijken. Dit betrof echter een storing waarvan na het vernieuwen van je contract geen mogelijkheden waren om Friends&Family te activeren, dit was niet het geval in deze.
Reputatie 2
ik heb al in een andere topic gerageerd maar daar krijg ik geen reactie, bij mij doet de family het ook niet, ik heb vrijdag het contract vernieuwd en sindsdien is de family weg. kan dit aub opgelost worden?
Reputatie 7
@nyla
Excuses voor de late reactie! :(

Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst. Er zal nog contact met je worden opgenomen binnen 5 werkdagen.
er was wel een storing en dit hebben jullie ook gemeld.\
ik heb hier tig keer via email en forum en telefonisch contact met jullie over gehad.
vanaf 9 april.kunnen jullie nagaan op de nota(bel me gek aan klantenservice)
nu de family wel is ingesteld moeten we gewoon betalen,daarnaast is het prepaid nr van mijn zoontje niet meer in gebruik en kunnen er dus niks mee.
mijn moeder had een nota van 127 euro en is er voor deze maand tot 12 mei alweer doorheen.
ik idem dito en nog eens 17 euro op het abonnement.
ben die *** smoesjes en van het kastje naar muur spelletje van jullie meer dan zat.
ik kan de komende maand gewoon NIET meer bellen omdat ik domweg de rekening niet kan betalen van mijn uitkering.
mijn vader kan op de vrachtwagen niet eten omdat ie constant prepaid kaarten m oet kopen om naar huis te bellen.
los het *** is een keer op die ****
@[url=" ??=]holly hobby[/url]

Wanneer er een storing is geweest die wij niet gemeld hebben en er daardoor kosten zijn ontstaan wil ik deze voor je bekijken. Dit betrof echter een storing waarvan na het vernieuwen van je contract geen mogelijkheden waren om Friends&Family te activeren, dit was niet het geval in deze.

wel zoals je hier leest... heeft bijna iedereen dat probleem (wel t mobile family te hebben)maar geen mensen kunnen toevoegen.
daarnaast na veel gedoe heen een weer wel kunnen toevoegen maar toch gewoon betalen om naar familie te bellen /tot op deze minuut.
ook dit zal waarschijnlijk wel een hoop telefoontjes ,emails en weken duren voordat het is opgelost.
en waarschijnlijk het argument krijgen dat we de rekening moeten afwachten.
dikke vinger,die is al zo hoog en straks nog hoger dat ie niet meer is op te hoesten.
en dan nog is het verhaal dat het niet aan jullie ligt en dus niet de onkosten gaan vergoeden.
*** maatschappij echt schandalig

Vanaf afgelopen vrijdag is mijn family leeg en sindsdien heb ik geen mopgelijkheid om leden toe te voegen. Bij elk telefoontje aan de klantenservice wordt aangegeven dat het probleem zsm opgelost wordt. Helaas bel ik dus wel al sinds vrijdag buiten mijn family bundel.
Heb mijn kinderen afgelopen vrijdag allebei een prepaid gekocht van T-mobile, maar kan deze ook niet toevoegen.
Wat is de status op dit moment, wanneer is de verwachting dat de problemen zijn opgelost???
nou bij mij duurde het 10 dagen ,toen kunnen toevoegen en nu gewoon betalen.
vorige maand een hoge rekening buiten de bundel.
deze maand idem dito .
17 euro buiten bundel met nog 3 weken te gaan.
het is fantastisch en zoals hierboven te lezen wordt het afgewimpeld terwijl iedereen tegen hetzelfde probleem aan loopt.
dus fluiten naar de enorme hoge kosten die gemaakt zijn en niet meer met elkaar kunnen bellen om nog hogere onkosten te voorkomen.
top zo`n family abbonement
succes ermee keko

Reageer