Beantwoord

Family member aangemeld maar nog geen bevestiging?

• 20 juli 2016
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo, Ik heb onze dochter aangemeld bij onze family members. Binnen 24 uur zou ik een bevestiging krijgen maar tot op heden nog geen sms ontvangen. Wie van de technische mensen kan mij hiermee helpen?

Mvg, Lodewijk
icon

Beste antwoord door Thalina 25 juli 2016, 11:35

Hoi Ontour,

Allereerst excuus dat mijn antwoord langer op zich liet wachten dan je van ons gewend bent! Het is momenteel druk door vakantieperiode en het weekend kwam ook nog even tussendoor. Maar natuurlijk ga ik nu met je meekijken!

Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment 6 T-Mobile nummers en 1 vaste lijn hebt bij jouw Friends & Family groep. Dat is het maximale aantal leden dat je kunt hebben, dus vandaar dat het niet lukt om een nieuwe member toe te voegen. Sorry dat we hier niet eerder naar hebben gekeken.

Begrijpelijk dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat dit meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat je het dan even weten?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ontour,

Ik zie dat je gisteravond nog telefonisch contact hebt gehad en mijn collega de groep gewijzigd heeft. :)

Was je trouwens al op de hoogte van T-Mobile Samen. Het is ongeveer hetzelfde als T-Mobile Family maar dan gratis! Met T-Mobile Samen kun je ook een groep maken en bel je onderling gratis. Daarnaast krijg je met T-Mobile Samen iedere maand een cadeautje, dat kunnen bijvoorbeeld T-Mobile Extra punten of gratis MB's zijn! Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Laat je het weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen?
Hallo Thalina,

Dan klopt er iets niet want ik heb eerst een nummer verwijderd (eindigend met 548) en daarna het nummer van mijn dochter toegevoegd (669).

Dat er max 6 mobiele nummers en 1 vaste lijn geregistreerd kunnen staan bij Family dat weet ik. Bij Tmobile gaat er dus iets mis. Vorig jaar had ik precies hetzelfde probleem toen ik een nummer wilde toevoegen.

Als je voormij het nummer eindigend met 548 kan verwijderen en de 669 kan toevoegen heel graag.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ontour,

Allereerst excuus dat mijn antwoord langer op zich liet wachten dan je van ons gewend bent! Het is momenteel druk door vakantieperiode en het weekend kwam ook nog even tussendoor. Maar natuurlijk ga ik nu met je meekijken!

Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment 6 T-Mobile nummers en 1 vaste lijn hebt bij jouw Friends & Family groep. Dat is het maximale aantal leden dat je kunt hebben, dus vandaar dat het niet lukt om een nieuwe member toe te voegen. Sorry dat we hier niet eerder naar hebben gekeken.

Begrijpelijk dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat dit meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat je het dan even weten?
Goedemiddag,
Is er inmiddels al meer bekend want ik heb nog steeds geen bevestiging per sms ontvangen.
Hi Koen,

Hartelijk dank voor je bericht. Ik wacht het nog even af.
Reputatie 6
Hoi Lodewijk,

Momenteel zijn meerdere systemen van T-Mobile een beetje van slag. Er lopen momenteel meerdere storingen. Vermoedelijk ook bij de aanmelding van nieuwe leden in de family groep.

Hopelijk loopt snel alles weer zoals het moet, nog even geduld 😉

Reageer