Vraag

Family verwijderen

Hallo,

Ik ben toegevoegd aan een Family en dat wil ik niet. Hoe kan ik mezelf hieruit laten verwijderen?
Ik vind het bovendien wel vreemd dat:
1. ik geen toestemming hoef te geven voor het gebruik van MIJN nummer in de family en
2. dat ik alle andere nummers uit de family kan zien. Is dit juridisch wel toegestaan?
Alvast bedankt.

8 reacties

Reputatie 6
Dat moet een moderator voor je doen.. Althans zo is het hier altijd gegaan zover ik weet.
Punt 2 ben ik het eigenlijk wel eens. Vele redenen waarom iemand dit niet zou willen of waarom het niet ozu mogen, T-Mobile zou ons hier de keus in moeten geven.
Reputatie 6
Badge +8
Zou beter zijn als er per sms een uitnodiging komt om deel te nemen aan de family
Reputatie 7
@Wil1234

Ik heb per vandaag je lidmaatschap stop gezet in de Friends&Family en dit per sms gemeld. Het zal juridisch wel zijn nagekeken of dit conform de wet is, maar toch stuur ik je aandachtspunten door om dit mee te nemen in een evaluatie.
@HenkTM
Bedankt voor je actie. Goed dat dit wordt nagezocht.
Ik denk dat het een goede eerste stap is om het toevoegen van de nummers te laten doen via een uitnodiging. Als dit er is, wil ik natuurlijk wel meedoen. Op deze manier is het in elk geval voor mij niet een service die ik wil afnemen.
Ik vindt het heel raar dat ik moet betalen naar iemand die in mijn family bundel zit. Ook vindt ik het niet terrecht dat diegene die je hebt toegevoegd mijn wachtwoord op kan vragen om iemand toe te voegen of te verwijderen.

Ik betaal ervoor en andere kunnen dingen aanpassen en eventueel geld overmaken op een pripaid kaart.

Hoe kan dit en waarom moeten we als we onderlingen bellen of sms toch betalen uit mijn abbo
Ik zie net opeens dat ik ook family heb.
Fijn een jaar lang betalen voor iets waarvan ik geen idee had dat ik het had.
Als er dan in iedergeval een melding van was geweest
Dan had ik het nog in kunnen stellen.
Ik zou dit zeer graag verwijderen alleen is dit blijkbaar niet zo makkelijk als dat
Ik het family pakket zonder toestemming of medeweten kreeg.
Reputatie 5
@sandra m
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie op het nummer dat gekoppeld is aan dit account geen Friends & Family actief staan. Mocht het gaan om een ander telefoonnummer dan kun je mij hierover een privébericht sturen met je naam, adres en geboortedatum.

Voor Friends & Family is het niet mogelijk om een wachtwoord in te stellen. Het is alleen voor de eigenaar mogelijk om dit te beheren via My T-Mobile
Reputatie 5
@Spidersuck
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat bij je contractsvernieuwing T-Mobile Family de eerste 6 maanden gratis was en dat je er daarna voor bent gaan betalen. Ik heb per direct je T-Mobile Family verwijderd, je ontvangt hiervoor een sms ter bevestiging.

Reageer