Beantwoord

[FAQ] T-Mobile Samen

Toon eerste reactie

128 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@all

Er is momenteel een storing met het toekennen van de eenmalige 500MB bovenop de 500MB die je cadeau krijgt bij T-Mobile Samen. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing. De 500MB zal later automatisch worden toegevoegd. Excuses voor het ongemak!
Badge +5
Het geldt inderdaad alleen binnen nederland het onderling bellen.

Je hoeft niet elke maand opnieuw je cadeau te kiezen. Deze blijft staan zolang deze beschikbaar blijft. De 500 mb bundel blijft altijd beschikbaar. Mocht een cadeau komen te vervallen, keer je automatisch terug naar 500 mb, tenzij je zelf weer een andere keuze maakt.
Reputatie 2
Hallo, vandaag de extra megabytes van t mobile samen gekregen maar ik zou toch een gigabyte extra moeten krijgen? Ik heb in totaal maar 500 +500. Is er iets verkeerd gegaan?
Vraagje, waarom zijn de extra Mb's niet zichtbaar in de My T-mobile app?
Alleen m'n eigen abonnement Mb's staan daar nog.
Reputatie 4
Badge +7
Vraagje, waarom zijn de extra Mb's niet zichtbaar in de My T-mobile app?
Alleen m'n eigen abonnement Mb's staan daar nog.
Lees ff het bericht hier boven van Amy.
Reputatie 2
De post van ami is van 3 dagen geleden, is er dan nog een storing?
Reputatie 4
Badge +7
@LeXuZ Ik heb nog steeds de extra 500 Mb niet, dus ga ik er vanuit dat er nog steeds een storing is.
Reputatie 2
@toetsie ik heb 500 meteen gekregen dus zou nog iets van een storing zijn.
Reputatie 4
Badge +7
@LeXuz het cadeau van 500 Mb heb ik ook gekregen, alleen die 500 Mb extra niet die je krijgt als je voor 1 maart overstapt naar Samen.
Reputatie 6
@All

De storing vwb de extra, extra 500mb bij Samen is helaas nog niet opgelost.

Wanneer de storing opgelost is, zal alsnog de extra 500mb worden toegekend.
Vraagje,er staat:
Deze maand 500 MB Extra of €2,50 Factuurkorting of dubbele T-Mobile Extra-punten.
Dus het kan ook dat volgende maand je niet tussen deze 3 kan kiezen maar dat er andere extra's zijn ipv die 3 of hoe werkt dat?
Reputatie 2
Nog maar een keertje.
Geldt dit ook voor abonnementen die indirect onder tmobile vallen zoals bv. Ben?
Reputatie 6
Badge +17
Nog maar een keertje.
Geldt dit ook voor abonnementen die indirect onder tmobile vallen zoals bv. Ben?

Ik weet voor 99% zeker dat dit alleen geldt vor T-Mobile klanten, en niet dus Ben.
Reputatie 7
Badge +15
@Maurieske72,

De cadeau's kunnen inderdaad wijzigen. Je kunt je cadeau's zelf aanpassen voor een ander cadeau via My T-Mobile. Wanneer je geen cadeau kiest dan ontvang je een presentje dat T-Mobile heeft uitgekozen. Dit keer is dat de 500 MB.

We kunnen niet veel meer zeggen over het wijzigen van de cadeau's. Op My T-Mobile vind je het actuele cadeau-assortiment en ik wil je dan ook adviseren om My T-Mobile hiervoor in de gaten te houden! 😃

@Wiske,

Pilovali heeft het inderdaad goed. Ik wilde het nog even met 100% zekerheid zeggen: de actie is alleen voor T-Mobile klanten.

@all
Hebben jullie onze winactie trouwens al gezien? 🙂 Wij zijn op zoek naar de meest originele, grappige, gekke, bijzondere T-Mobile Samen groepsnaam! Deel jouw groepsnaam in dit topic en wie weet win jij een toffe prijs voor een gezellig avondje met jouw groepsleden!
@Amy
Thanks voor de info.
Als het zo werkt als het beschreven staat is dit een super actie van t-mobile.
Ik heb eergisteren een groep aangemaakt echter heb ik nog steeds geen sms gehad en zie ook niks in my t-mobile. Er staat wel dat door de vele aanvragen voor de groep de activatie langer duurt dan gebruikelijk met een nax van 24 uur. Bij mij nu al bijna 48 uur. Ik wacht nog even af anders probeer ik opnieuw.
Ben heel erg benieuwd!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Josch,

Ik ga het even navragen bij de afdeling die T-Mobile Samen beheert, zodra ik hier iets van hoor, dan laat ik het weten!

Het zou heel goed kunnen dat het door de drukte langer duurt, maar ik wil dit toch even zeker weten!
Ik heb dit al een tijdje geleden aangevraagd.
Nu werd er ook aangegeven...
Heb je een vaste lijn in je groep? Vraag dan eenmalig een gratis prepaid simkaart aan.
Dit had ik dus gedaan maar geen kaart ontvangen.
Een tijdje geleden gebeld maar ze wisten daar niks van af.
Na een erg lang gesprek zeiden ze dat die opgestuurd wordt.
Nu is het al met al meerdere weken geleden maar ik heb nog steeds geen prepaid kaartje ontvangen.
Reputatie 4
Badge +7
@Jan68 Join de club, nog steeds geen simkaart ontvangen ondanks eerdere toezeggingen.
Dan hoop ik dat ze het hier lezen en voor ons in orde kunnen maken.
Reputatie 4
Badge +7
Mij is vorige week toegezegd dat ie opgestuurd zou worden, maar helaas, nog steeds geen simkaart.
Reputatie 7
Badge +15
@Jan,

Ik stuur meteen een PrePaid simkaart naar je op! Excuses voor de vertraging. Ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan. Ik doe de simkaart vandaag nog op de post en ik verwacht dat je hem dan morgen of overmorgen ontvangt 🙂

@Toetsie,

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw adresgegevens? Dan check ik even of alles in ons systeem klopt. Mitch heeft de simkaart namelijk tegelijk met die van een andere klant op de bus gedaan en die heeft hem wel ontvangen. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat de simkaart snel jouw kant op komt!
Reputatie 4
Badge +7
Hi Hajar

Ik heb Amy een privébericht gestuurd met mijn adresgegevens.
Bedankt voor de moeite in ieder geval.
Reputatie 4
Badge +7
Simkaart is binnen.
Dank voor de moeite.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Toetsie,

Goed om te lezen dat je simkaart binnen is. Bedankt voor je update. 😉

Reageer