Beantwoord

[FAQ] T-Mobile Samen

Toon eerste reactie

128 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Eindelijk eens iets waar klanten echt iets aan hebben. Helemaal blij mee. Bij toeval ontdekt en gelijk een groep aangemaakt
Vandaag een groep aangemaakt netjes de smsjes ontvangen dat we nu gratis kunnen bellen,
wij dus gelijk uitproberen maar helaas niks gratis bellen de belminuten worden gewoon afgeschreven.

Beetje jammer lijkt zo'n goede actie
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTiem; Wat fijn om te horen dat je zo blij mee bent! Heb je jouw groep toevallig ook een bijzondere naam gegeven? :8

@gerktn; Het verwerken van je aanmelding duurt ongeveer 24 uur. Als je morgen nog steeds geen gebruik kan maken van T-Mobile Samen, trek dan even aan de bel. Wij gaan hier dan direct achteraan!
Reputatie 5
Badge +14
Ik wil niet zeuren maar dacht dat de eerste keer 1gb zou krijgen?
Verder is alles goed verlopen en heb gisteren 500mb gratis erbij
Reputatie 4
Badge +7
@jan kelder. Er was een storing. Mijn extra 500mb extra krijg ik op 6 maart boven op het kado van 500mb.
Reputatie 5
Badge +14
@toetsie. Bedankt , dan zal het nog wel komen !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jan,

Het klopt inderdaad wat Toetsie zegt, door een storing hebben we dit opgeschoven naar maart. Je ontvangt dan de extra 500 MB op de datum waarop je jouw nieuwe beltegoed ontvangt.

Het komt er dus inderdaad nog aan! 🙂
We zouden 500 mb krijgen als we groep maakte samen. Daar bovenop nog 500 mb nog 500 mb als we dat voor 1 maart deden. Nu heb ik de 1ste 500 mb wel gehad, voor 1 maart aangemeld dus zou nog 500 mb krijgen. Heb ik het verkeerd begrepen of gaat er iets niet goed?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Digimo,

Welkom op het forum!

Leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt! Even nieuwsgierig: heb je er een met je familie of vrienden? 😉 Goed dat je het even navraagt over de 500MB extra. De 500MB die je nu al hebt ontvangen van T-Mobile Samen is van vorige maand nog. Op de 16de van deze maand ontvang je je nieuwe tegoed en ook de 500MB extra. Hij komt er dus aan, maar nog even geduld.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Reputatie 4
Badge +7
500mb compensatie gekregen vandaag.
Reputatie 6
Badge +17
Thanks for sharing Toetsie. ;)

Veel downloadplezier!
LET OP!! Is dieegene die u belt in het buitenland dan gaat het van uw prepaidtegoed af of uw bundeltegoed. Vraag ten alle tijden of iemand zich in het buitenland bevind en voorkom verrassingen. Uw prepiadtegoed kan zo op zijn.

Besproken met t-mobile daar men binnenkort op vakantie gaat en dit voor menig verrassend kan uitpakken. Men zegt terecht dat er staat gratis bellen binnen Nederland. Maar met mobiel weet je nooit waar iemand zich bevind. Wij wonen aan de Belgische grens. ben ik daar even tanken of een boodschap halen en iemand belt mij uit de samen groep dan kost het hun dus geld! Via deze weg hoop ik dat men het nog even duidelijk op de website erbij zetten.

Belt u iemand uit de groep die zich in het buitenland bevind dan zijn hier uw gebruikelijke kosten aan verbonden.

De medewerker gaf aan dat men dit niet zomaar gaat aanpassen op de website als hij dit zou melden maar dat hij het in de ideeënbus zou doen. Via deze weg hoop ik dat een hoop mensen leed bespaart blijft en dat men pro-actief dit zal bijplaatsen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ruud,

Bedankt voor je oplettendheid! Ik heb je bericht even iets aangepast, omdat het gebruik van caps lock gelijk staat aan schreeuwen, dit is niet toegestaan op het forum en we merken ook dat dit de boodschap niet zo goed overbrengt.

Ik zie dat je hier inderdaad contact over hebt gehad met mijn collega en dat hij je heeft geïnformeerd dat het bellen alleen binnen Nederland is. Dit staat overal ook aangegeven, in de spelregels, op de website en het forum.

Het is inderdaad altijd goed om na te gaan of een groepslid zich niet in het buitenland bevindt. In vakantieperiodes is dit zeker handig om even te controleren! Nogmaals, dank voor je berichtje! 🙂
Kan iemand vertellen of het goed werkt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fatiha,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Tot nut oe hebben we veel positieve reacties gehad over T-Mobile Samen. Je kan namelijk met je groep gratis bellen en iedere maand een cadeau uitkiezen naar keus. Het werkt goed en makkelijk het enige wat je hoeft te doen is een groep aanmaken.

Als je nog vragen hebt hierover, laat het ons dan weten! 🙂
Hoii,
Ik heb vandaag mijn abonemment verlengd, zit ik dan nog steeds in het zelfe groep van mijn tmobile samen? En is de korting dat ook op mijn nieuwe abonnement geldig?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Busra38,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! En ook nog eens met een gloednieuw toestel zag ik 😃 Laat je weten hoe je nieuwe toestel bevalt zodra je 'm hebt ontvangen? Ik ben benieuwd! Over jouw T-Mobile Samen groep hoef je je geen zorgen te maken. Deze groep blijft gewoon bestaan als jouw verlenging ingaat. Heb je trouwens gezien dat je ook kunt kiezen voor https://Dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur/? Dan gaan het sparen nog sneller!

Laat je het weten als ik je nog ergens bij kan helpen?
Hoi Thalina,
Bedankt, ik zal graag delen hoe mijn mobiel bevalt, zodra ik hem heb laat ik het weten. Dankjewel, nu hoef ik me geen zorgen te maken 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Busra38,

Leuk, ik ben heel benieuwd! En no worries, be happy with your new phone! 😉 Alvast een fijn weekend toegewenst en als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden op het forum!
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

We hebben een video gemaakt met meer uitleg over hoe je een T-Mobile Samen groep aanmaakt. Heb je nog geen groep? Check dan onderstaande video! :)

En het is natuurlijk helemaal GRATIS! ;)

Reputatie 7
Badge +20
Kom een plaats te kort
Reputatie 7
Badge +15
Hey CrisTien,

Ai.. jammer om te horen dat je aan 6 plekken niet genoeg hebt! We kunnen dit ook niet verder uitbreiden. Is het misschien een idee om de groep in tweeën op te splitsen? 🙂
Hoi, ik zit nu in een tmobile samen groep. Kan ik daar uit gaan en meteen een nieuwe groep starten met personen die nu ook een tmobile abonnement hebben?
Reputatie 4
Badge +7
Ja, dat kan.
Zijn er nog mensen die een groep willen? Iedereen die ik ken met T-Mobile zit al vol.. Lees nu pas (na 1 jaar) dat dit bestaat :@:@

Reageer