Beantwoord

[FAQ] T-Mobile Samen

Toon eerste reactie

128 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dutch Thunder,

Beter laat dan nooit! 😉 Je bent overigens niet de enige die hier tegenaan loopt, dus er is een Facebookgroep aangemaakt voor dit soort verzoeken. Hopelijk heb je Facebook en kun je gauw een groep beginnen of ergens aansluiten!
Beste David,

Bedankt 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We hebben T-Mobile Samen vernieuwd! 😃

Jij én je groepsleden krijgen extra voordeel. Zo krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Ook bellen jullie onderling gratis binnen Nederland. Het enige wat je nu hoeft te doen is een groep aanmaken via My T-Mobile. Je groepsleden kies je helemaal zelf. En T-Mobile Samen is gratis. Je krijgt het van ons! :D

Klanten die nu al 3 of meer in de groep hebben en een Go abonnement hebben, zien hun 5 euro korting uiterlijk morgenochtend (4 april) terug in My T-Mobile. Dit gebeurt automatisch, daar hoef je dus niets voor te doen!

Vragen? Laat het hier gerust weten! 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Oude abo's vallen zoals gewoonlijk weer buiten de boot.
Hier een groep met 2 personen. Iemand interesse om zich hier bij te voegen?
Hier een groep met 2 personen. Iemand interesse om zich hier bij te voegen?

Ja ik!
Kan iemand van T-Mobile uitleggen waarom er alleen gekozen is voor GO abonnementen die 5,- euro korting krijgen en niet voor de overige abonnementen die bij elkaar samen gezellig kletsen? Ik zie deze vraag op andere websites (waar dit bericht ook op gekomen is) en men snapt dit niet.

Ik zelf ook niet, daarom vraag ik hem zelf maar. Overigens, ik ben zelf tevreden met mijn T-Mobile Samen voorwaarden, dus daarom vraag ik het niet. Jullie geven aan dat er minimaal 1 iemand met een Go abonnement tussen je T-Mobile Samen lijst moet zitten en dan krijg je dus die 5,- euro per maand. Maar waarom alleen als er 1 Go abonnement bij zit?

En stel je hebt 1 Go iemand en 3 andere abonnementen, krijgen ze allemaal 5,- euro of alleen die Go persoon? Alvast heel vriendelijk dank voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +20
Hey all,

Leuk om te zien dat jullie elkaar opzoeken om Samen een groep te starten! 😃 Als je nou nog niemand hebt gevonden of meer mensen zoekt, meld je dan ook even aan bij deze Facebookgroep. Deze is speciaal gestart voor dergelijke verzoeken, dus je kunt ook daar terecht in de zoektocht naar groepsleden!

Daarnaast natuurlijk de vraag 'Waarom alleen een verandering bij Go?', waar ik graag op wil antwoorden! De focus ligt op de Go abonnementen omdat we geloven in de nieuwe prijsplannen en de liefde graag delen. Verder is het in de nabije toekomst minder (tot niet) mogelijk om nog te verlengen met het huidige (oude) prijsplan. Dit houdt in dat een groot meerendeel van onze klanten gebruik gaat maken van een Go abonnement en vandaar dat we de focus van de korting op de Go varianten leggen.

Echter kan je met een ander prijsplan nog steeds genieten van een cadeau dat je zelfs zelf kunt kiezen! Bovendien kan je onderling gratis bellen. Je betaalt hier helemaal niks voor en het is simpelweg een cadeau van ons om te laten zien dat we onze klanten waarderen! Dat zie je niet overal! ;)

@Serviceweb: In dat specifieke geval krijgt degene met Go de €5,- korting van T-Mobile Samen en de andere leden krijgen hetgene waar ze voor gekozen hebben (€ 2,50 korting per maand, 500 MB internet extra of dubbele T-Mobile Extra punten).

Uiteraard staan we hier klaar voor al jullie vragen, dus als jullie nog iets willen weten, dan horen we het graag!
Iemand wilt me toevoegen T-mobile samen,
Maar geeft aan dat mijn account niet actief is.
Ik heb laast nog een eigen groep gehad. Maar nu wiliknaar een familie groep ga maar dat lukt niet, eigen groep opgezegd ,maar geeft aan (het systeem geeft aan dat jou nr niet een actief contract heeft. ) is de fout melding.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Flex2000,

Wat vreemd zeg. Goed dat je dit hier aankaart. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

In het systeem zie ik dat je T-Mobile Samen groep al is opgeheven, dus zou je gewoon toegevoegd moeten kunnen worden aan een nieuwe groep. Voor de zekerheid heb ik de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou de desbetreffende persoon nog 1 poging willen wagen om jou toe te voegen aan de groep?

Lukt dit niet? Dan ontvang ik graag in een privébericht de volledige naam en het 06-nummer van de persoon die jou wil toevoegen. Dan doe ik ook een poging om jou toe te voegen. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Ik wil een groep aanmaken met 4 mensen ,maar 2 van hun hebben samen al een groep hoe werkt dit dan?
Hoi Visscjer72, welkom op het klantenforum.

Als twee personen al een groep hebben, zal de beheerder van die groep de andere twee 06-nummers ook toe moeten voegen, of de groep op moeten heffen, zodat jij de drie 06-nummers toe kan voegen. Je kunt maar in één T-Mobile Samen groep zitten.
Ik zit met 3 mensen (incl beheerder) in een groep, heb een GO abonnement, maar ik krijg maar 2,50 korting. Hoort dit niet 5 euro te zijn?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi LennartQ,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Een terechte vraag. Je voldoet namelijk bijna aan de voorwaarden om de €5,- korting te ontvangen. Je zit inderdaad met 2 andere leden in de T-Mobile Samen groep, maar het zijn niet allebei abonnees. Één van de voorwaarden is dat er minimaal 2 abonnees in je T-Mobile Samen groep zitten. In jouw geval zit er één persoon met abonnement en één persoon met een PrePaid simkaart. Wil je alsnog gebruik maken van de €5,- korting dan zal er nog een persoon met abonnement aan toegevoegd moeten worden.

Misschien kan je de persoon met PrePaid wel overtuigen om een contract af te sluiten, dan kan je meteen gebruik maken van de Vriendenkorting. Zo profiteren jullie er allebei dubbel van!
Issam
Ik heb u een Prive bericht verstuurd , omdat het nog niet gelukt was om in een groep tmobile samen te komen. Moest ik u een privebericht sturen
Tot heden geen tegen bericht gehad.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Flex2000,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je inmiddels ook weer van een reactie voorzien!
Waarom is opeens in dit vernieuwde T-Mobile Samen de onbeperkt sms'en verdwenen? En is dit naar mijn weten niet gecommuniceerd? Want hier maakte ik veel gebruik van en nauwelijks van het bellen.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marcel,

Begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten! Sinds wanneer kon je gratis sms'en naar groepsleden van T-Mobile Samen? Want met T-Mobile Samen kun je in principe alleen gratis onderling onbeperkt bellen in Nederland en niet sms'en. Dat staat ook in de spelregels van T-Mobile Samen. Ik ga het voor je navragen bij degene die over T-Mobile Samen gaat. Zodra ik hier reactie op heb ontvangen, laat ik het je weten! Uit coulance heb ik nu 20 sms'jes voor je toegevoegd, zodat je de komende tijd in ieder geval nog kunt sms'en. Ik hoop dat je hier tevreden mee bent.
Hallo Marcel,

Als je in een T-Mobile Samen groep zit, kun je gratis naar elkaar bellen, niet gratis naar elkaar sms-en.
Onbeperkt sms-en is geen onderdeel of voordeel van T-Mobile Samen. (ook niet geweest)
Als je een abonnement hebt hebt kun je, zelf een groep starten, tot € 5,- korting krijgen en gratis bellen naar de groepsleden
Als je een prepaid kaart hebt, krijg je geen korting, kun je geen eigen groep starten maar kun je wel gratis naar alle groepsleden bellen.

Kijk hier voor meer informatie, veelgestelde vragen en uitleg over T-Mobile Samen op de website
Gaaf, thx! Maximaal korting vangen 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Paul,

Lekker he! 😃 Ik zie dat je ook T-Mobile Extra punten spaart en al flink wat bij elkaar hebt gespaard! Heb je al iets leuks op het oog?
Wij zitten met zijn drietjes in een groep die ik heb aangemaakt, ik heb een stel samen en bij abonnement en blijf dus 2,50 korting houden, idem voor mijn man. Onze dochter stapt over naar het nieuwe go abonnement. Krijgt zij dan wel die 5 euro korting ? Zoals het hierboven staat lijkt of dat alleen is voor degene die de groep aanmaakt.
Reputatie 4
Hoi Angelique,

Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor T-Mobile Samen! :D

Je kunt jouw dochter aanmelden voor T-Mobile Samen zodra ze is overgestapt naar een GO abonnement. Jij en jouw man krijgen €2.50 korting en jouw dochter krijgt €5 korting. Het maakt niet uit wie de groep aanmaakt of beheert! Ook leuk om te horen dat ze wilt overstappen naar een GO abonnement. Wij zijn erg trots op onze GO abonnementen, dus ik weet zeker dat ze daar veel plezier van zult hebben.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 1
Even een vraag? Waarom krijgen de oude abonnementen dan ook geen €5,- korting? Nu krijg je bij een oud abonnement bij 1 of meerdere personen de mogelijkheid uit:

€2,50 korting per maand
of
500 MB internet extra (staat gelijk aan een bedrag van €5,-)
of
Dubbele T-Mobile Extra punten

Waarom dan niet ook de korting van €2,50 naar €5,- net als bij GO! Men zegt bij Webcare dat T-Mobile hiermee de voordelen van het GO-abonnement t.o.v. het oude abonnement benadrukken. Maar het enige voordeel is voor mij als ik een GO-abonnement neem dat ik dan mijn MB's in Europa kan gaan gebruiken, maar dat kan ik straks ook na 15/06/2017 met mijn oude abonnement. Dus waarom wordt dit niet bijgesteld als GO en dan naar de volgende opties voor de oudere abonnementen?

€ 5,- korting per maand
500 MB internet extra
Dubbele T-Mobile Extra punten
Reputatie 7
Badge +20
Hi PSA,

Het leuke aan T-Mobile samen is natuurlijk dat je zelf je cadeau kan kiezen. Maar bij de Go-abonnementen is er minder behoefte aan 500 MB extra per maand. Daarom bieden we klanten met een Go-abonnement alleen de extra korting. Op dit moment krijgen andere abonnement €2,50 korting, 500MB en dubbele T-Mobile Extra punten. Mochten wij dit in de toekomst veranderen dan laten wij dat uiteraard weten! 😉

Reageer