Vraag

[FAQ / Veelgestelde vragen] Deezer

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
We luisteren allemaal naar muziek, mocht je dat, net als ik, met grote regelmaat doen dan is het gebruik van Deezer ideaal! Wat is Deezer precies? In dit topic leg ik het je allemaal haarfijn uit! :)

Deezer is een muziek streaming service. Met Deezer kun je onder andere muziek streamen via je webbrowser. Als je gebruik wilt maken van Deezer op je telefoon of tablet kun je de Deezer App gebruiken. Wanneer je de App gebruikt kun je in combinatie met de T-Mobile & Deezer voordeelbundel altijd en overal je favoriete muziek luisteren, afspeellijsten maken en ook je eigen mp3 bestanden importeren!

Hoe activeer ik de T-Mobile & Deezer Voordeelbundel?
Wanneer je gebruik wilt maken van Deezer kun je dit zelf activeren via My T-Mobile. Je kunt dan kiezen uit 2 varianten van de T-Mobile & Deezer Voordeelbundel: de vaste variant voor €5,99 per maand en de flexibele variant voor €9,99 per maand. De voordeelbundel betaal je vervolgens via je T-Mobile rekening, dat is wel zo handig!

Je kunt gebruik maken van de T-Mobile & Deezer voordeelbundel wanneer je gebruik maakt van een van de volgende abonnementsvormen: Stel samen, Smart Plus, iSmart, Smart Plus Sim Only, iSmart Sim Only, i-abonnementen'11, T-Mobile Sim Only'11 en iSmart'11. Als zakelijke klant adviseren we je hiervoor contact op te nemen met de beheerder van je abonnement.

Hoe registreer ik mij voor Deezer?
Je kunt je registeren via de website van Deezer en via de Deezer App. Op deze pagina lees je welke stappen je precies moet volgen om Deezer account aan T-Mobile te linken. De App is beschikbaar voor iPhone, Adroid, BlackBerry en Windows Phone.

Hoe zet ik Deezer stop?
Wanneer je gebruik maakt van Deezer Flexibel dan kun je deze via je bundels in My T-Mobile maandelijks aan- en uitzetten. De minimale looptijd van Deezer Flexibel is één maand. Wanneer je de voordeelbundel hebt verwijderd kun je nog wel gebruik maken van je Deezer account. Je kunt dan alleen geen volledige nummers meer luisteren. Zoals de naam al doet vermoeden loopt Deezer Vast je gehele abonnementsperiode. Deze is dus niet tussentijds opzegbaar.

Ik heb problemen met het inloggen.
Wanneer het niet lukt om in te loggen met Deezer kun je de App verwijderen en weer opnieuw downloaden. Mocht dit niet werken, probeer dan in te loggen via een laptop of PC of reset je wachtwoord. Wanneer je de voordeelbundel hebt toegevoegd kan het even duren voor dit verwerkt is.

Kan ik mijn Spotify speellijsten overzetten naar Deezer?
Dat kan! Via Spotizr zet je jouw Spotify lijsten over naar Deezer. Super handig!

Hoeveel data verbruik ik voor Deezer en kan ik ook offline luisteren?
Wanneer je muziek streamt verbruik je data uit je databundel. Met het streamen van een uur Deezer verbruik je ongeveer 60 MB. Je kunt natuurlijk ook op Wi-Fi muziek streamen!

Je kunt afspeellijsten en albums ook downloaden door op de ‘download’ knop te klikken naast de afspeellijst of het album dat je ook wilt beluisteren wanneer je geen verbinding met internet hebt. Er verschijnt een groen icoontje wanneer de track, het album of de afspeellijst succesvol is gedownload. In de instellingen van de App kun je ‘offline mode’ selecteren. De App maakt dan geen gebruik meer van internet.

Mocht je nog andere vragen hebben over Deezer post ze hieronder! We helpen je graag! 😃

0 reacties

Geen reactie

Reageer