[FAQ / Veelgestelde vragen] Internetbundels

Reputatie 6
  • Wat is het verschil tussen de Internet voorbundels van T-Mobile? T-Mobile heeft verschillende internetbundels die je kunt toevoegen aan je abonnement, een overzicht kun je hier vinden zodat je ze rustig met elkaar kunt vergelijken.
  • Ik heb een BlackBerry en heb problemen met de diensten ! Hiervoor kun je kijken in het veelgestelde vragen topic voor BlackBerry's
  • Ik heb een BlackBerry gekocht en wil nu ook pingen/whatsappen en andere diensten gebruiken, wat moet ik doen? Heb je een Relax (Sim Only)/i-abonnement/i-plan/(i)Smart(Start/Plus) of Bel&Sms abonnement dan kun je een berichtje plaatsen in dit topic en kan een moderator de BlackBerry Voordeelbundel voor je activeren, hier zijn wel kosten aan verbonden van € 7,50 per maand. Bij oudere abonnementen kan instant email voor je worden geactiveerd, hierbij wordt de internetbundel die je misschien al hebt vervangen en de kosten van de internetbundel komen hierdoor te vervallen.
  • Ik heb een internetbundel geactiveerd, is deze direct actief en kan ik er al gebruik van maken? De bundels die je via My T-Mobile activeert zijn direct actief, je kunt dit controleren door deze link te volgen wanneer je ingelogd bent op je persoonlijke My T-Mobile pagina. Hier zie je achter bundels jouw actieve bundels staan. Om wijzigingen actief te laten worden is het verstandig de telefoon uit- en weer aan te zetten.

This topic has been closed for comments