[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Friends en Family

Reputatie 6
UPDATE: Per 30 september 2016 zijn we gestopt met Friends & Family. Waarom? Omdat we iets anders voor je hebben: T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je ook onderling gratis met je groep bellen. En als extraatje kan ieder groepslid élke maand een cadeau kiezen, bijvoorbeeld 500 MB extra of dubbele T-Mobile Extra punten. Kijk in dit topic voor meer informatie.

We hebben de meestgestelde vragen over T-Mobile Friends & Family voor je verzameld en samen met de antwoorden voor je in deze samenvatting gezet zodat je deze eenvoudig terug kunt vinden.

• Ik heb T-Mobile Friends & Family geactiveerd, wanneer kan ik er gebruik van maken? Wanneer je T-Mobile Friends & Family via je My T-Mobile account hebt geactiveerd krijg je een bevestigingsemail, zodra deze is ontvangen kun je via je My T-Mobile account 'leden' toevoegen zodat je gebruik kunt maken van je T-Mobile Friends & Family.
  • Hoe kan ik mensen toevoegen of verwijderen van mijn T-Mobile Friends & Family? Je kunt in je My T-Mobile account je T-Mobile Friends & Family beheren, hier kun je mensen toevoegen en verwijderen wanneer je zelf eigenaar bent van de T-Mobile Friends & Family.
  • Ik ben lid van een Friends & Family maar ik wil dat niet! Wat nu? Het kan gebeuren dat je niet meer in een Family wil zitten! De eigenaar van de Family kan je verwijderen, ook kan een medewerker jouw nummer verwijderen. Je kunt ook een bericht op het T-Mobile Forum plaatsen en zal een moderator je hiermee helpen.
  • Die 1000 minuten en 1000 sms'jes wanneer krijg ik die? Elke maand op de dag dat je normaal je belbundel krijgt je 1000 minuten en sms'jes om te gebruiken om onderling met de andere Friends & Family-leden te bellen en sms'en. Wanneer je een PrePaid nummer hebt dan krijg je dit op elke 1e van de maand.
  • Ik heb mijn abonnement verlengd, behoud ik automatisch T-Mobile Friends & Family? Wanneer je zelf de eigenaar bent van T-Mobile Friends & Family dan moet je bij een contractsvernieuwing opnieuw aangeven deze voordeelbundel te willen activeren. Ben je lid van een T-Mobile Friends Family en je vernieuwt je contract met hetzelfde nummer, dan blijf je binnen dezelfde Friends & Family actief.

This topic has been closed for comments