Beantwoord

Flex20 aanpassen

Reputatie 2
Ik heb flex 20 alles uit een bundel.
Ik wil internet aan zetten veranderd dan mijn abonnement of blijft hij zo als hij nu is?
En kan ik het uit zetten zonder dat mijn abonnement veranderd?
Ik zit namelijk veel in het buitenland en dat gaat nu ook uit mijn bundel en dat wil ik zo houden ik heb mijn bel tegoed daar speciaal voor op ge spaard.
Ik weet namelijk als ik mijn abo verleng dat buitenland er niet meer in zit en dat wil ik niet.
icon

Beste antwoord door Roan 27 oktober 2012, 15:18

@RonnieM

Ja, je kunt een internetbundel aanzetten zonder dat de huidige voorwaarden veranderen. Je kunt dit via My T-Mobile aan of uitzetten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@RonnieM

Ja, je kunt een internetbundel aanzetten zonder dat de huidige voorwaarden veranderen. Je kunt dit via My T-Mobile aan of uitzetten.
Inmiddels in 2015 niet meer. Alleen nieuwe abonnementen mogelijk. Flex en relax zijn niet meer aanpasbaar zonder aan het abo te komen.
Verhogen naar flex 25 en hoger kan ook niet meer omdat de vorm niet meer bestaat.
Reputatie 6
Badge +16
Hi superNoco,

Goed dat je hier een berichtje hebt geplaatst. We voorzien je graag van meer informatie over de oude Relax en Flex abonnementen.

Het is nog steeds mogelijk om via ons je abonnement aan te passen. Bij het Flex Sim Only '07 waar jij gebruik van maakt kan je ook nog steeds naar een hogere stap dan het Flex 25 Sim Only. Je hebt de mogelijkheid om je abonnement te verhogen tot Flex 45 Sim Only. Mocht je hier nu of in de toekomst gebruik van maken dan kan je dit bij ons aangeven. We helpen je graag verder. ;)

Dit geldt overigens ook voor de Relax abonnementen. Hierbij kan je ook nog steeds je prijsplan verhogen of verlagen. Neem een kijkje op de prijslijst pagina voor een overzicht van alle prijsplannen.

Reageer