Beantwoord

Fout bij aanmelden deezer


Reputatie 2
Ik krijg steeds deze melding bij het aanmelden :
je deezer account is gekoppeld aan een andere betaalmethode.

Ik heb mij huidige abonnement opgezegd maar wat ik ook probeer ik krijg steeds die melding.
Zie screenshot:

icon

Beste antwoord door David 29 april 2019, 12:45

Hoi @xperia,

Tof dat je Deezer hebt afgesloten via ons! Ik zie inderdaad als laatste terug dat de activatie nog niet helemaal was afgerond, dit was op 27 april, een paar uur voor jouw bericht. Daarna is het ook niet meer gelukt om de registratie correct af te ronden? Volg je hierin precies het stappenplan om dit te activeren? Voor de registratie met een abonnement met de procedure opnieuw worden doorlopen, ook al heb je al een account. Dit zorgt er niet voor dat je eerdere abonnement wordt stopgezet of verwijderd, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Het kan ook nog zo zijn dat de opzegging van je abonnement bij Deezer de tijd nodig had om verwerkt te worden. Daar heb ik verder geen inzage in, dat zit echt bij Deezer zelf. Als het nog altijd niet lukt met het registreren, ondanks de juiste stappen, dan kun je ook even contact met Deezer zelf opnemen. Zij kunnen dan voor je kijken hoe het met je oude abonnement zit.

Laat je ons weten of het is gelukt om je te registreren?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @xperia,

Tof dat je Deezer hebt afgesloten via ons! Ik zie inderdaad als laatste terug dat de activatie nog niet helemaal was afgerond, dit was op 27 april, een paar uur voor jouw bericht. Daarna is het ook niet meer gelukt om de registratie correct af te ronden? Volg je hierin precies het stappenplan om dit te activeren? Voor de registratie met een abonnement met de procedure opnieuw worden doorlopen, ook al heb je al een account. Dit zorgt er niet voor dat je eerdere abonnement wordt stopgezet of verwijderd, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Het kan ook nog zo zijn dat de opzegging van je abonnement bij Deezer de tijd nodig had om verwerkt te worden. Daar heb ik verder geen inzage in, dat zit echt bij Deezer zelf. Als het nog altijd niet lukt met het registreren, ondanks de juiste stappen, dan kun je ook even contact met Deezer zelf opnemen. Zij kunnen dan voor je kijken hoe het met je oude abonnement zit.

Laat je ons weten of het is gelukt om je te registreren?

Reageer