Beantwoord

Fout bij bestelling ongedaan maken

  • 18 december 2015
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo
Ik heb met mijn bestelling iets fout gedaan
per ongeluk heb ik ook altijd EU internet besteld maar dat was niet de bedoeling
wat kan ik hier aan doen
groeten alex
icon

Beste antwoord door kme 19 december 2015, 19:19

Hallo
Ik heb met mijn bestelling iets fout gedaan
per ongeluk heb ik ook altijd EU internet besteld maar dat was niet de bedoeling
wat kan ik hier aan doen
groeten alex


Hoi Alex,

Welkom op het forum!

Je kunt het beste maandag even bellen met de klantenservice. Zij kunnen dan de optie eruit halen.

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hallo
Ik heb met mijn bestelling iets fout gedaan
per ongeluk heb ik ook altijd EU internet besteld maar dat was niet de bedoeling
wat kan ik hier aan doen
groeten alex


Hoi Alex,

Welkom op het forum!

Je kunt het beste maandag even bellen met de klantenservice. Zij kunnen dan de optie eruit halen.

Succes!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Alex,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom bij de club. ;)

Goed dat je dit direct bij ons aangeeft. Ik zie dat je de tip van kme al hebt opgevolgd en één van onze collega's inmiddels hebt gesproken. De bundel is inmiddels gedeactiveerd. Is het hiermee opgelost?

Als je nog aanvullende vragen hebt dan horen we het graag Alex!
Ja en nog bedankt voor de reactie alvast fijne dagen toegewenst
groeten alex doppenberg

Reageer