Beantwoord

Foutieve kosten op de website: verschil tussen 120 minuten bellen en onbeperkt bellen is €5 ipv €2,50

• 10 april 2019
  • 3 reacties
  • 2397 Bekeken

Wanneer ik op de website een nieuw abonnement wil afsluiten of verlengen rekent de website onterecht €2,50 extra wanneer ik kies voor Onbeperkt bellen ten opzichte van 120 minuten bellen bij een looptijd van 2 jaar. Dit gebeurt tot nu toe bij elk type toestel dat ik probeer, bijv. de Huawei P30 Pro:

2 jarig abonnement met onbeperkte data en 120 minuten: van €47,50 voor €27,50
https://www.t-mobile.nl/shop/product/huawei-p30-pro-128gb-breathing-crystal/22011980?ch=es&cc=con&sc=ren&dr=24&pr=GOP21,GAP25,SK335&lp=1&sc-open=1

2 jarig abonnement met onbeperkte data en onbeperkt bellen: van €50 voor €32,50 !!!
https://www.t-mobile.nl/shop/product/huawei-p30-pro-128gb-breathing-crystal/22011980?ch=es&cc=con&sc=ren&dr=24&pr=GOP21,GAP35,SK335&lp=1&sc-open=1

Er wordt aangegeven dat 'Onbeperkt bellen' +€2,50 zou zijn, echter zijn de kosten daadwerkelijk +€5,00. Op een 2-jarig contract is dat €60 die teveel wordt betaald.
Dit heb ik gister reeds aangegeven via een chat met een medewerker, echter zijn de kosten nog niet gecorrigeerd of verklaard.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 april 2019, 11:43

Hi jscheikens,

De reden waarom het antwoord van Folkert is gemarkeerd is omdat hij het juiste antwoord geeft. Een prijsverschil van €5 geldt in dit geval alleen bij de Unlimited bundel. Bij alle andere bundels geldt wel €2,50 verschil. Waar op de website zie je specifiek staan dat bij Unlimited ook een verschil van 2,50 geldt? Zou je daar een screenshot van kunnen delen? Dan kan ik het doorzetten, mocht het niet kloppen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @jsheikens ,

Je hebt gelijk! Het verschil van 5 euro i.p.v. 2,50 treedt echter alleen op bij een Unlimited data bundel, bij 10 Gb of lager is het verschil gewoon 2,50.
Waarom is dit topic als beantwoord weggezet?
T-mobile licht zijn bestaande en nieuwe klanten op door te zeggen dat 'Onbeperkt bellen' maar €2,50 meer kost, terwijl er €5,00 in rekening wordt gebracht.

Is er een moderator of medewerker van T-mobile sales die hierop kan reageren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi jscheikens,

De reden waarom het antwoord van Folkert is gemarkeerd is omdat hij het juiste antwoord geeft. Een prijsverschil van €5 geldt in dit geval alleen bij de Unlimited bundel. Bij alle andere bundels geldt wel €2,50 verschil. Waar op de website zie je specifiek staan dat bij Unlimited ook een verschil van 2,50 geldt? Zou je daar een screenshot van kunnen delen? Dan kan ik het doorzetten, mocht het niet kloppen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer