Beantwoord

Foutmelding activeren MB Verdeler

• 19 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

bij het afronden van activeren MB-verdeler {naam geven sim-kaart} geeft systeem foutmelding.!!
- er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de gevraagde pagina-
--Ga naar homepagina--
icon

Beste antwoord door Sam- 22 augustus 2016, 14:37

Hoi Piesav,

Wat vreemd dat je deze melding te zien kreeg. We lossen dit graag voor je op.

Na een kijkje genomen in het systeem ben ik het 097 nummer tegengekomen van je MB-verdeler. Deze heb ik geprobeerd te koppelen aan je abonnement en het lijkt erop dat dit is gelukt.

Zou je over 15 minuten het toestel waar de simkaart in zit opnieuw willen starten en willen testen of je nu wel verbinding kan maken? Laat ons weten of het is gelukt, anders helpen we je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Piesav,

Wat vreemd dat je deze melding te zien kreeg. We lossen dit graag voor je op.

Na een kijkje genomen in het systeem ben ik het 097 nummer tegengekomen van je MB-verdeler. Deze heb ik geprobeerd te koppelen aan je abonnement en het lijkt erop dat dit is gelukt.

Zou je over 15 minuten het toestel waar de simkaart in zit opnieuw willen starten en willen testen of je nu wel verbinding kan maken? Laat ons weten of het is gelukt, anders helpen we je natuurlijk graag verder!
beste Issam,
het ziet erna uit dat nu eindelijk alles werkt. Mag ik je hartelijk danken.
ThXs.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Piesav,

Super! Ik ben blij dat het is opgelost.

Als je in de toekomst vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We staan voor je klaar. 😉

Reageer