Beantwoord

Foutmelding bij deezer activeren

  • 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Ik probeer vergeefs al meerdere dagen deezer te activeren, elke bij elke code die ik invoer krijg ik een foutmelding. Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Sam- 28 januari 2017, 10:36

Hoi HDM,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. ;)

Erg vreemd dat het niet lukt, ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak kan zijn. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat de Deezer bundel bij jou op dit moment niet actief is. Hierdoor kan je nog geen gebruik maken van Deezer. Wil je dat we de Deezer bundel voor je activeren? Ik kan je namelijk 2 maanden 50% korting geven op de Deezer Flexibel bundel!

Laat ons weten of je hier gebruik van wilt maken, dan maken wij dat zo snel mogelijk voor je in orde.

Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi HDM,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. ;)

Erg vreemd dat het niet lukt, ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak kan zijn. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat de Deezer bundel bij jou op dit moment niet actief is. Hierdoor kan je nog geen gebruik maken van Deezer. Wil je dat we de Deezer bundel voor je activeren? Ik kan je namelijk 2 maanden 50% korting geven op de Deezer Flexibel bundel!

Laat ons weten of je hier gebruik van wilt maken, dan maken wij dat zo snel mogelijk voor je in orde.

Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂

Reageer