Beantwoord

Gebruikersnaam Cloud kwijt

  • 4 januari 2016
  • 1 reactie
  • 614 Bekeken

Helaas is het mij niet mogelijk om in te loggen op mijn cloud, zodat ik een back up kan maken.
Helaas ben ik mijn gebruikersnaam kwijt.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door David 5 januari 2016, 15:38

Hey Dorafloep,

Welkom op ons Forum! :)

Bedoel je hiermee T-Mobile Cloud, Skydrive of iCloud? In ons systeem zie ik namelijk geen T-Mobile Cloud gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Zou het kunnen dat je deze niet meer hebt geactiveerd bij dit abonnement dat op 21 augustus gestart is? Vanaf 23 november bieden we T-Mobile Cloud ook niet meer aan, hier kan ik je dus helaas niet verder in helpen..

Als het om een andere cloud-dienst gaat, dan horen we graag welke, want dan kunnen we je daar verder in helpen! Mocht het nou toch om de T-Mobile Cloud gaan, dan kunnen we je ook suggesties geven voor een andere dienst, dan horen we graag welke telefoon je gebruikt.

Hoe dan ook, we horen in ieder geval graag van je! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dorafloep,

Welkom op ons Forum! :)

Bedoel je hiermee T-Mobile Cloud, Skydrive of iCloud? In ons systeem zie ik namelijk geen T-Mobile Cloud gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Zou het kunnen dat je deze niet meer hebt geactiveerd bij dit abonnement dat op 21 augustus gestart is? Vanaf 23 november bieden we T-Mobile Cloud ook niet meer aan, hier kan ik je dus helaas niet verder in helpen..

Als het om een andere cloud-dienst gaat, dan horen we graag welke, want dan kunnen we je daar verder in helpen! Mocht het nou toch om de T-Mobile Cloud gaan, dan kunnen we je ook suggesties geven voor een andere dienst, dan horen we graag welke telefoon je gebruikt.

Hoe dan ook, we horen in ieder geval graag van je! 😉

Reageer