Beantwoord

Geen 2,50 korting bij T-Mobile samen meer voor nieuwe abonnement

• 2 maart 2018
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

Ik heb voor m'n dochter een paar weken geleden (4 maart) een nieuw abonnement aangeschaft (eerst prepaid bij T-mobile) en toen is er in de T-mobile shop verteld dat ze dan ook de € 2,50 korting krijgt bij T-mobile samen (stond ook als korting op de website).
Ik kwam er later achter dat dit niet meer mogelijk is terwijl ik nu net een 2-jarig abonnement heb aangeschaft. Ik vond die € 2,50 korting per maand het net interessant maken en anders had ik wel een andere keuze gemaakt.
Kan ik die korting voor haar nog krijgen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 2 maart 2018, 17:13

Hallo Gekwaak.

4 maart moet nog komen. Bedoel je 4 feb. Of gaat haar contract 4 maart in?

De samen regels zijn veranderd sinds 29-01-2018 dus heb je voor die datum een nieuw abonnement afgesloten heb je nog recht op die korting en kunnen de moderators je misschien helpen.

Heb je na die datum een abo. Afgesloten kan je hier de veranderingen lezen

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297088
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Gekwaak.
4 maart moet nog komen. Bedoel je 4 feb. Of gaat haar contract 4 maart in?
De samen regels zijn veranderd sinds 29-01-2018 dus heb je voor die datum een nieuw abonnement afgesloten heb je nog recht op die korting en kunnen de moderators je misschien helpen.

Heb je na die datum een abo. Afgesloten kan je hier de veranderingen lezen
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297088
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gekwaak,

Ik heb momenteel geen inzicht in de gegevens van je dochter dus kan ik je niet vertellen wat er precies voor haar geldt. Maar wat Cristien zegt klopt wel. Als je het abonnement voor 29 januari hebt afgesloten dan komt je dochter nog steeds in aanmerking voor T-Mobile Samen korting. Is het abonnement daarna afgesloten dan is Alles onder 1 dak wellicht wel interessant voor jullie als gezin. Zo kunnen jullie allemaal extra voordeel krijgen. Lees er meer over op deze pagina.

Als je dan nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Je kan mij dan ook een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer