Vraag

Geen activatiecode gehad voor Deezer na verlenging

  • 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

De handleiding geeft de volgende info;
1. Voeg T-Mobile & Deezer Music aan je bundels toe via My T-Mobile [was gedaan en toegevoegd als ik inlog in 'Mijn T-Mobile'. Welke actie moet ik nog doen?
2. Ontvang na het activeren van de voordeelbundel automatisch een sms-bevestiging met daarin een activatiecode. [ik heb geen activerings SMS gehad, dus kan niet verder]
3. Registreer jezelf als gebruiker bij Deezer [gaat dus niet]

Ik heb al een premium Deezer account en wil graag mijn playlists behouden, inclusief mijn inloggegevens.
Hoe nu verder?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi zzzip,

Allereerst welkom op het forum! :)

Leuk dat je hier je vraag stelt! Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk lekker onbeperkt muziek wilt luisteren! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat de Deezer bundel op 27/12 is geactiveerd tegelijk met je verlenging. Je hoeft de bundel dus niet zelf meer toe te voegen. Op 27/12, 30/12 en 2/1 heb je een sms ontvangen met daarin een link waarmee je Deezer kunt activeren. Kun je bij proces 2 vanaf punt 3 eens de stappen volgen? Je kunt dan ook aangeven of je al een account hebt bij Deezer. Laat je even weten of het is gelukt?

Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden!

Reageer