Beantwoord

Geen internet meer beschikbaar

• 2 april 2017
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

heb een motorola G4,heb draadloos internet .m
aar het wil me niet lukken om het te installeren op de G4 heb wel wifi 4G maar geen < betaald internet>internet buitens huis terwijl ik gisteren nog voldoende mb s had vind het vreemd telefoon gereset niks geen internet
icon

Beste antwoord door Sam- 3 april 2017, 15:03

Hoi Rene,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om te kijken wat er heeft plaats gevonden.

Hier zie ik dat je de beschikbare MB's die je deze bundelmaand hebt ontvangen inmiddels hebt verbruikt. Hierdoor wordt de toegang tot het internet geblokkeerd. Om weer gebruik te maken van het internet kan je wachten tot je nieuwe bundelmaand in gaat (op de 5e van de maand) of je kan een MB-aanvuller aanschaffen.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt over de situatie.

Weet je niet waar je MB's zijn op gegaan of wil je weten hoe je in het vervolg je MB-verbruik kan verminderen? Neem dan een kijkje in dit topic. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rene,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om te kijken wat er heeft plaats gevonden.

Hier zie ik dat je de beschikbare MB's die je deze bundelmaand hebt ontvangen inmiddels hebt verbruikt. Hierdoor wordt de toegang tot het internet geblokkeerd. Om weer gebruik te maken van het internet kan je wachten tot je nieuwe bundelmaand in gaat (op de 5e van de maand) of je kan een MB-aanvuller aanschaffen.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt over de situatie.

Weet je niet waar je MB's zijn op gegaan of wil je weten hoe je in het vervolg je MB-verbruik kan verminderen? Neem dan een kijkje in dit topic. 🙂
Ik heb mijn abonnement verlengt telefonisch duidelijk uit gelegd wil absoluut geen internet.op mijn phone toch 250 MB erbij geduwd vandaar ik het niet begreep //dus ben ik opgelicht heb iets waar niet om gevraagd heb toch aan gesmeerd( gekregen) tegen mijn zin.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rene,

Jammer dat je dit als oplichting ziet, want dit is zeker niet de bedoeling. Op het moment dat jij verlengd hebt, waren er geen abonnementen zonder databundel en was 250 MB de kleinste bundel. Ik zie dat jouw bundel ondertussen weer aangevuld is (dit gebeurt op de 5e van de maand). Ik zie ook dat er een paar MB's verbruikt zijn, het lijkt nu dus te lukken met het internetten, klopt dat? :)

Je kunt jouw dataverbruik sowieso altijd in het oog houden via My T-Mobile, zodat je weet hoeveel MB's je nog over hebt. Je kunt daar niet zien waar je MB's aan verbruikt zijn, want wij mogen dat niet inzien. Je kunt dit wel zelf controleren, met behulp van de link die Issam je stuurde. Zo weet je altijd waar jouw data aan verbruikt wordt!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer