Beantwoord

Geen T-Mobile Samen meer?

• 7 februari 2018
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Ik ben al jarenlang klant bij T-mobile met 2 abonnementen.
Afgelopen zomer heb ik 1 abonnement die afgelopen was tijdelijk naar Tele2 gedaan omdat die maandelijks opzegbaar was en ik wilde wachten op een nieuwe IPhone. Begin januari. Besloot ik om voor de X te gaan en heb ik een Go abonnement afgesloten. Nu wil ik het nieuwe abonnement weer in mijn T-mobile samen groep doen. Dat blijkt niet meer te kunnen en de nieuwe actie Alles onder 1 dak kan ook niet omdat mijn andere abonnement voor 29 januari 2018 afgesloten is. Is er een mogelijkheid dat ik nog van een actie kan profiteren of heb ik pech?
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 februari 2018, 12:00

Hoi Rudolf24,

Geen zorgen, dat kan zeker. Als je jouw abonnement nog voor 29 januari hebt afgesloten, dan maak je nog gebruik van de oude regeling en kun je zoals NoobishPro ook aangeeft, gewoon nog profiteren van T-Mobile Samen. Ik zie in ons systeem dat het je inmiddels ook al is gelukt om een Samen-groep te starten! Fijn! :D

Mocht je er meer vragen over hebben, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Hmmm, is dat zo ja? Want ik kan daar nog gewoon bij allemaal.

ik ga gewoon naar https://www.t-mobile.nl/my/samen (Waarschijnlijk moet je de link opnieuw invoeren na het inloggen) en daar kan ik het instellen.

-- om er handmatig te komen;
1 ) Log in op my t-mobile
2 ) Zie menu links
3 ) onderaan (net boven uitloggen) "T-Mobile Samen"
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rudolf24,

Geen zorgen, dat kan zeker. Als je jouw abonnement nog voor 29 januari hebt afgesloten, dan maak je nog gebruik van de oude regeling en kun je zoals NoobishPro ook aangeeft, gewoon nog profiteren van T-Mobile Samen. Ik zie in ons systeem dat het je inmiddels ook al is gelukt om een Samen-groep te starten! Fijn! :D

Mocht je er meer vragen over hebben, stel ze dan gerust!
NoobishPro en Jaimy bedankt voor jullie antwoorden.

Ik kan inderdaad wel een groep aanmaken maar daar stond boven dat je met een abonnement vanaf 29-01-2018 niet in een groep kunt zitten. Ik heb voor 29-01-2018 de overstap aangevraagd maar het abonnement ging 05-02-2018 pas in, vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +19
Ik kan me de verwarring inderdaad voorstellen!

Laat het me maar weten als je toch nog meer vragen hebt, ik sta voor je klaar. 🙂

Reageer