Beantwoord

Geldt Datavrije Muziek ook bij Tidal Unofficial?

• 5 mei 2017
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Op het besturingssysteem van windows mobile is helaas niet de officiele tidal app beschikbaar, er is wel een vervanger die genaamd tidal unoffical. Echter kwam ik erachter als ik via deze app mijn muziek stream het van mijn internet bundel afgaat.

Moet ik als ik gebruik wil maken van datavrije muziek ook echt de officiele app hebben van Tidal?
icon

Beste antwoord door David 8 mei 2017, 11:24

Hoi Matt,

Als je van Datavrije Muziek gebruikt wilt maken, dan moet dat altijd via de officiële kanalen van de muziekdienst. Een app als Tidal Unofficial wordt niet herkend onder de noemer Datavrije Muziek, omdat die app niet van Tidal zelf is en dus ook geen afspraken met ze hebben gemaakt. Je kunt in dit geval dan de webversie gebruiken, als je van Tidal en Datavrije Muziek gebruikt wilt maken.

Je vindt in dit topic trouwens alle muziekdiensten die op het moment aangemeld zijn bij Datavrije Muziek. Misschien zit er nog een alternatief voor je tussen? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matt,

Als je van Datavrije Muziek gebruikt wilt maken, dan moet dat altijd via de officiële kanalen van de muziekdienst. Een app als Tidal Unofficial wordt niet herkend onder de noemer Datavrije Muziek, omdat die app niet van Tidal zelf is en dus ook geen afspraken met ze hebben gemaakt. Je kunt in dit geval dan de webversie gebruiken, als je van Tidal en Datavrije Muziek gebruikt wilt maken.

Je vindt in dit topic trouwens alle muziekdiensten die op het moment aangemeld zijn bij Datavrije Muziek. Misschien zit er nog een alternatief voor je tussen? 🙂

Reageer