Beantwoord

Gesprek binnen groep Samen

• 5 februari 2018
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik zit met mijn familie in een groep met t mobile samen alleen bel ik nu mijn vader en mijn vader zit ook in die groep en nu bel ik dus mijn vader en dit komt gewoon in mijn notalijst en er gaat een minuut van mijn 150 minuten af
icon

Beste antwoord door David 6 februari 2018, 10:28

Hoi Noomen12,

Welkom bij de club! 😃 Ik heb dit natuurlijk direct voor je uitgezocht en zo te zien gaat alles goed!

Klopt het dat het om het telefoonnummer gaat dat eindigt op -416? Dit is namelijk het enige gesprek wat ik terug kan vinden op jouw aansluiting. Ik neem dan ook aan dat dit het gesprek met jouw vader is en deze valt binnen T-Mobile Samen. Als je naar My T-Mobile > Verbruikstatus > Bekijk specificatie gaat, dan zie je onder T-Mobile nummers een gesprek van 2 seconden om 18:21. Achter dit gesprek staat (s) en dat houdt in dat het een gesprek is dat binnen de groep valt en dus niet uit de belbundel. Ook jouw belbundel is nog helemaal vol, je hebt dus nog de volledige 150 minuten! 🙂 Misschien ook handig om te weten, is dat gesprekken van minder dan 1 minuut afgerond worden naar 1 minuut. Handig om te houden, voor de kortere gesprekken en jouw belbundel!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Noomen12,

Welkom bij de club! 😃 Ik heb dit natuurlijk direct voor je uitgezocht en zo te zien gaat alles goed!

Klopt het dat het om het telefoonnummer gaat dat eindigt op -416? Dit is namelijk het enige gesprek wat ik terug kan vinden op jouw aansluiting. Ik neem dan ook aan dat dit het gesprek met jouw vader is en deze valt binnen T-Mobile Samen. Als je naar My T-Mobile > Verbruikstatus > Bekijk specificatie gaat, dan zie je onder T-Mobile nummers een gesprek van 2 seconden om 18:21. Achter dit gesprek staat (s) en dat houdt in dat het een gesprek is dat binnen de groep valt en dus niet uit de belbundel. Ook jouw belbundel is nog helemaal vol, je hebt dus nog de volledige 150 minuten! 🙂 Misschien ook handig om te weten, is dat gesprekken van minder dan 1 minuut afgerond worden naar 1 minuut. Handig om te houden, voor de kortere gesprekken en jouw belbundel!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Ik kan een bonus kiezen door t mobile samen en toen heb ik 2.50 euro korting gekozen alleen kan ik nu nergens zien waar mijn 2.50 korting van af is geschreven en staat er dat ik gewoon tien euro moet betalen kunt u mij helpen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noomen12,

Goed dat je nog even verder vraagt! Was het antwoord op mijn eerste vraag duidelijk?

Als je naar My T-Mobile en dan naar T-Mobile Samen gaat, dan zie je daar de korting terug die je krijgt vanuit de groep. Dit is het screenshot van die pagina:

Jouw korting gaat dus vanaf 1 maart in, dat is de datum waarop je jouw nieuwe bundels ontvangt en dan wordt de korting ook toegekend. Je kunt de facturen, jouw abonnement (plus kortingen) en veel andere gegevens ook op My T-Mobile vinden, dus kijk daar ook even op je gemak rond.

Als je nog meer vragen hebt, laat het dan even weten!

Reageer