Beantwoord

Gesprek binnen T-Mobile Samen

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 40 reacties
Hallo ik heb al een aantal maanden samen nu belde ik gister mijn dochtet was 1uur en 17 minuten aan foon met haar ik had nog 113 min en vanmorgen zag ik dat ik nog maar 39 minuten over had mijn dochter belde mij vanmorgen terug en bij haar waren er geen minuten af graag een reactie van t.mobile gr anjo
icon

Beste antwoord door David 14 juni 2017, 14:05

Hoi Anjo,

Hierbij een reactie vanuit T-Mobile! ;)

Ik zie inderdaad dat jouw dochter gewoon in de groep zit en jullie dus onderling samen gratis kunnen bellen. In sommige gevallen is het echter zo dat de verbruikstatus niet goed wordt bijgewerkt met de gesprekken die binnen de groep worden gevoerd. Je zult zien dat het op de factuur helemaal in orde komt en dat het toch correct verwerkt wordt! Bij jouw dochter zie ik hetzelfde terug, ondanks dat zij dus gewoon in de groep zit. Ik ga er dus vanuit dat het op de factuur in orde komt, maar als je daar onverwacht toch iets anders ziet, dan horen we dat graag!

Als je nog verdere vragen hebt, dan weet je ons natuurlijk ook te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anjo,

Hierbij een reactie vanuit T-Mobile! ;)

Ik zie inderdaad dat jouw dochter gewoon in de groep zit en jullie dus onderling samen gratis kunnen bellen. In sommige gevallen is het echter zo dat de verbruikstatus niet goed wordt bijgewerkt met de gesprekken die binnen de groep worden gevoerd. Je zult zien dat het op de factuur helemaal in orde komt en dat het toch correct verwerkt wordt! Bij jouw dochter zie ik hetzelfde terug, ondanks dat zij dus gewoon in de groep zit. Ik ga er dus vanuit dat het op de factuur in orde komt, maar als je daar onverwacht toch iets anders ziet, dan horen we dat graag!

Als je nog verdere vragen hebt, dan weet je ons natuurlijk ook te vinden!
Hallo. Het is opgelost .Bedankt voor de snelle service .gr anjo
Reputatie 7
Badge +20
Super! Graag gedaan!

Reageer