Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Reputatie 3
Zijn er mensen die met mij een groep willen vormen voor de korting van 5 euro?
icon

Beste antwoord door Thalina 7 april 2017, 09:35

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie aan het kijken zijn naar nieuwe groepsleden om toe te voegen! 🙂 In dit topic kun je vragen of er iemand bij jouw groep wilt of misschien of er nog een plekje voor je is in een andere groep!

Zoals CrisTien al aangaf bestaat er ook een besloten T-Mobile Samen Facebookpagina waar we je helpen om een groep te vinden. Voor degene die Facebook hebben misschien handig.

Een fijn weekend toegewenst allemaal en als wij ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

559 reacties

Klinkt goed voor mij,

Thijn
Reputatie 3
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Reputatie 7
Badge +15
Er is een facebookgroep voor Tmobile samen. Staan veel oproepen. Om je aan te sluiten of samen een groep te maken
Reputatie 3
Ik heb geen Facebook, noch zal ik het ooit gebruiken. Maar bedank voor de info.
Reputatie 3
We hebben nog plaats voor 4 mensen, mocht je geïnteresseerd zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie aan het kijken zijn naar nieuwe groepsleden om toe te voegen! 🙂 In dit topic kun je vragen of er iemand bij jouw groep wilt of misschien of er nog een plekje voor je is in een andere groep!

Zoals CrisTien al aangaf bestaat er ook een besloten T-Mobile Samen Facebookpagina waar we je helpen om een groep te vinden. Voor degene die Facebook hebben misschien handig.

Een fijn weekend toegewenst allemaal en als wij ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Reputatie 3
We hebben nog steeds plek, dus mocht er iemand korting willen dat ben je van harte welkom ☺️
Iemand die in een groep wil??
Reputatie 6
Badge +16
Hey Xcessive,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Mocht je geen privébericht hebben ontvangen om bij iemand in de T-Mobile Samen groep toegevoegd te worden, dan kan je lid worden van de T-Mobile Samen Facebook pagina. Hier vind je zeker iemand die bij jou in de groep wilt. 😉
Als er nog plek is dan wil ik er graag bij 😃. Heb je een privebericht gestuurd
Mag ik even tussendoor komen?! :)

Laten we het aub wel alleen op de forum houden (of Facebook), maar willen mensen geen privé berichten sturen met vragen of je ook bij hun Samen groepje wil komen. Erg leuk hoor, maar ik heb zelf geen behoefte aan vreemden in mijn lijstje en daarnaast krijg ik toch geen 5,- euro korting omdat ik geen GO abonnement heb.

Sorry dat ik het misschien bot schrijf, maar bedoel het goed!! Niet iedereen is er van gediend om om die reden privé berichten te ontvangen. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Silvest,

Heb jij je al aangemeld voor de Facebook pagina? Daar vind je vast wel iemand waarmee jij een T-Mobile Samen groep kan samenstellen. :8

@Serviceweb; Sommige klanten vinden een privébericht niet zo erg zoals je hierboven kan lezen. Als je geen behoefte hebt aan onbekenden in je lijst dan moet je dat ook zeker niet doen. Daar hebben wij allemaal begrip voor! Voor iedereen die dus wel een groep wilt samenstellen, wordt lid van onze T-Mobile Samen Facebookpagina!
Wie wilt er bij mij mijn Samen groep komen? stuur me je naam en nummer via PM. Ik heb nog 3 plekken te vergeven.
Reputatie 7
Badge +19
Ik hoop dat je een leuke groep vindt! :8
Zo lief dank je wel. Ik heb zelf een groep gemaakt en heb 5 mensen. Dus dat is gelukt 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Nice geniet ervan! Extra korting is altijd mooi meegenomen! 😳
Ik heb zojuist een T-Mobile Samen Go Unlimited groep aangemaakt en heb dus max. 5 plaatsen vrij! Heb jij ook een nieuw Go abonnement geef dan even je naam en telefoonnummer door dan kun je meegenieten van je eigen korting/cadeau. Hoor het graag! Groet, Edwin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Edwin,

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt! 🙂 Ik heb jouw bericht even verhuisd naar een al lopend topic hierover. Wie weet zit er in dit topic nog iemand anders die nog geen groep heeft gevonden. Misschien kun je ook kijken naar onze besloten T-Mobile Samen Facebookgroep, daar helpen we je om een groep te vinden.

Ik hoop in ieder geval dat je leuke groepsleden vindt! 🙂 Houd je ons op de hoogte?
Ik heb op dit moment nog stel samen en stel bij, ik ga over een paar weken verlengen naar een go abonnement. Wie wil er samen een groep vormen? stuur me een PB!
RJ Veenstra schreef:

Zijn er mensen die met mij een groep willen vormen voor de korting van 5 euro?

. Ik wil wel
Reputatie 7
Badge +19
@Anniemiek: Beaker is ook op zoek naar een groepsgenoot. Leuk om te zien dat jullie elkaar zo helpen! 🙂
Is er nog plek bij een groep?
Je kunt bij mij en mijn vrouw terecht.hoe maken we contact?
Hoi alexvb.

Je kan Tatbikat een privéberichtje sturen. Als je op zijn/haar naam klikt, kom je op het persoonlijke profiel terecht, daar vind je de optie om een privébericht te sturen. 🙂
We hebben het inderdaad al opgelost. Toch bedankt voor je input😊

Reageer