Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

560 reacties

Hoi Kimberley,
Ik zit in de dezelfde situatie. Ik ben zelf een groep begonnen en zoek mensen die mee willen doen. Als je mij een PM stuurt met je nummer dan voeg ik je toe.

Mvg,
Antoine

Beste Antoine,

Ik zou ook graag worden toegevoegd, ik heb een PM gestuurd. Ik had ook al een verzoek aan Chappa19 gestuurd maar helaas geen reactie mogen ontvangen.

Groet,
Mark.

Mark,
Ik heb je toegevoegd.
Mvg,
Antoine
Ik heb in mijn groep nog 2 plekken beschikbaar en 1 gereserveerd.

Mvg,
Antoine

Mvg,
Antoine

heb je nog 2 plekken open? ik kan samen met een vriend erin komen binnen 5min?
Wil je toegevoegd worden stuur een PM met je telefoonnummer en een naam voor in de groep.

Mvg,
Antoine
gezocht: 1 lid voor 5 euro korting (hebben al 2 leden), stuur mij een berichtje met je nummer + naam en ik voeg je toe aan de groep!
Nadim, ik heb jullie toegevoegd.
Ik zou ook graag een groep willen vormen om de korting binnen te slepen, bij wie kan ik joinen of wie wil met mij joinen?
Graag wil ik joinen.
Ik wil ook meedoen. Hoe doe in dat?
Hoe doe ik daf?
geef je naam en telefoonnummer aan mij door dan kan ik een groep van 3 aanmaken, thanks!
Ik zou ook graag een groep willen vormen om de korting binnen te slepen, bij wie kan ik joinen of wie wil met mij joinen?

Ik heb je toegevoegd de groep is nu vol (max 6 personen).
geef je naam en telefoonnummer aan mij door dan kan ik een groep van 3 aanmaken, thanks!
Hoi ik ben al gesettled dus je hebt nog een nieuw persoon nodig voor je groep.
Iemand nog een plaatsje over?
Mijn 2 jarig abbo gaat morgen in.
Ik heb 2 nummers dus mocht iemand plek hebben of kraantje69 nog niemand gevonden hebben, dan hebben we er 3 dus genoeg ;)

Laat maar weten via PM 🙂
Ik zoek ook nog een groep van 3 om bij aan te sluiten
Ik zou ook graag nog aansluiten bij een groep van 3 😃
Gezocht, iemand voor bij mijn groep ?
Ik zou ook graag nog aansluiten bij een groep van 3 =D
Ik zoek nog iemand voor in mijn groep, ik wil u wel toevoegen.
Hoi allemaal! Op dit moment heb ik een t-mobile samengroep waar nog 3 mensen in passen. Wie kan ik toevoegen? Groetjes, Sandra
Gezocht, biji wie kan ik in een groep geplaatst worden?
T-Mobile samen groep gezocht of 2 personen om een groep aan te maken, iemand interesse?
T-Mobile samen groep gezocht of 2 personen om een groep aan te maken, iemand interesse?

Reeds een groep aangemaakt, nog 4 plekken vrij stuur een DM als je interesse hebt.
ja wil in de groep...maar heb geen Facebook....
Wat moet ik doen??
Groetjesssss
ja wil in de groep...maar heb geen Facebook....
Wat moet ik doen??
Groetjesssss
margo, als je mij je 06 nummer geeft kan ik je bij mij in de groep doen.
Heej Jack (?)

Hoop oprecht dat je betrouwbaar bent....vind dit eng..maar dat is natuurlijk mijn eigen keuze/verantwoordelijkheid:?....hoop verders geen gedoe

Mijn nr 06[verwijderd door moderator]

Ik zie het wel aankomen.....

Reageer