Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

562 reacties

Ik heb nog 1 persoon nodig in mijn T-mobile groep om de maximale korting te kunnen delen, als iemand interesse heeft stuur mij dan een privebericht bij voorbaat dank! ( ik heb alleen je 06 nummer en naam nodig om je te kunnen toevoegen)
Reputatie 7
Badge +19
@margootje66: Leuk dat je hier iemand zoekt voor T-Mobile Samen! Ik wil je er wel even op wijzen dat dit een openbare community is en het plaatsen van jouw nummer is niet de bedoeling. Je kunt elkaar het beste een privéberichtje sturen met daarin je naam en telefoonnummer! Hoe je een privéberichtje stuurt, lees je op deze pagina.
Ik zoek ook nog een groep voor de korting heeft iemand nog plek ?
Hallo, ik zoek ook nog een groep of wil wel een groep beginnen.
Ik zoek nog mensen voor in mijn groep. Stuur maar prive bericht als ik je moet toevoegen.
Mijn groep is vol
Hallo allemaal,

Ik wil graag een groep beginnen. Dus als iemand interesse heeft, stuur me maar een privé-bericht.
Hallo allemaal,

Ik wil graag een groep beginnen. Dus als iemand interesse heeft, stuur me maar een privé-bericht.

wil ik ook wel
Ik sluit me graag aan bij een groep; zijn er mensen wasr ik bij kan?
Samen groep gezocht!
heeft iemand nog plek in een groep waar ik bij kan ik gebruik geen facebook en weet nie hoe alles werkt hier 😓😅
Groep gezocht!!!
Hier ook een groep gezocht! 🆒
ik zoek ook nog een groepie.. 🆒
Ik ga een groep opzetten. Stuur me een privé bericht als je erbij wilt! 🙂
@ceecee01 ik heb u een prive bericht gestuurd
Ik zoek ook nog een groep
Ik wil een groep opzetten! Wie doet er mee? Zoek minimaal 2 mensen.
Ik wil een groep opzetten! Wie doet er mee? Zoek minimaal 2 mensen.

Hoi Kim, Ik doe mee
Heb reeds een groep met 3 leden. Er is dus nog plek voor drie. Stuur me een pb en ik zet je erbij zodat je niet zelf een nieuwe goep hoeft aan te maken en gelijk kan profiteren van korting van 5 euro/maand
Goedendag, is er nog iemand die een plekje voor mij heeft in een groep? Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten Bouke
Heb reeds een groep met 3 leden. Er is dus nog plek voor drie. Stuur me een pb en ik zet je erbij zodat je niet zelf een nieuwe goep hoeft aan te maken en gelijk kan profiteren van korting van 5 euro/maand

Is er nogsteeds plaats? ik zou er ook graag bij willen.
mvg, Levi
Nee, de groep is helemaal vol.
Ik ga een groep opzetten. Stuur me een privé bericht als je erbij wilt! :)

Ik zou er graag bij willen als er nog plek is.

groeten, Levi
Ik wil er ook graag bij als er nog plek is

Reageer