Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

561 reacties

Mocht iemand nog korting willen. Ik ben bereid een groep te beginnen. Of als u een nog een groep heeft doe ik er graag aan mee. Ik gebruik het nummer zelf verder niet, alleen om een telefoon af te betalen.

Stuur mij even een privé bericht wilt u erbij.
Ik ben zojuist aangesloten bij een groep mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn, mijn excuses voor het ongemak.
Hallo wensis is er nog ruimte in je groep? zo ja dan zou ik mij graag bij jullie willen aansluiten.
Hallo Humphrey1,
ik ga een groep aanmaken.
Als je wil kun je je aansluiten, ik heb op t moment nog geen leden en Wensis zit al bij een andere groep.

Anderen kunnen zich ook aansluiten 🙂
Ik wil er ook graag bij als er nog plek is

Hoi Conny61, zoek je nog een plek?
ik heb er nog over.
Hallo A3T, Ik wil mij graag aansluiten, hoe kunnen wij dit verder afhandelen?
Ik heb een T-mobile thuis account maar nog geen T-mobile 06 account omdat mijn nieuwe abonnement pas over 3 weken ingaat vanwege nummerbehoud.
Het is mij nog niet bekend hoe privé berichten te versturen.
Ik ben opzoek naar een plek.
Heeft iemand nog een plaats over?
Goedemiddag, Ik ben ook op zoek naar een groep!
Hallo A3T, Ik wil mij graag aansluiten, hoe kunnen wij dit verder afhandelen?
Ik heb een T-mobile thuis account maar nog geen T-mobile 06 account omdat mijn nieuwe abonnement pas over 3 weken ingaat vanwege nummerbehoud.
Het is mij nog niet bekend hoe privé berichten te versturen.

Hi Humphrey1,
Als je mobiel-account nog niet actief is kun je beter even wachten tot het zover is.
Prive berichten kun je versturen door op de naam te klikken, dan verschijnen keuzes die je kunt aanklikken, zoals prive-bericht. Het bericht wordt dan alleen door die persoon ontvangen.
Op deze site vind je regelmatig nieuwe groepen waar je je bij kunt aanmelden.
Ik ben opzoek naar een plek.
Heeft iemand nog een plaats over?

Hi Siepje5,
ik heb nog een paar plaatsen vrij.
klik op mijn naam, kies dan 'privebericht' en vul je telefoonnummer en je naam in.
dan voeg ik je toe.
Goedemiddag, Ik ben ook op zoek naar een groep!

Hi Schakel19,

ik heb nog een paar plaatsen vrij.
klik op mijn naam, kies dan 'privebericht' en vul je telefoonnummer en je naam in.
dan voeg ik je toe.
Ik heb nog een plek in mijn groep. Mocht je erbij willen klik dan op mijn naam en stuur mij een privébericht.
Update: Ik heb nog één plek in mijn groep, Mocht je erbij willen voor de maandelijkse 5 euro korting. Klik dan op mijn naam en stuur mij een privébericht met je nummer.
Er is nog 1 plaats vrij in mijn groep.
klik op mijn naam en stuur me een privébericht met je naam en 06-nummer.
Beste mensen,
Mijn groep is helemaal vol
(op 1 reservering voor schakel19 na).

a.u.b. niet meer reageren.
Hei hei iedereen,
Heeft er iemand nog een plekje in zijn groep. Of wilt er iemand met mij een groep vormen.

Gr maartje
Hoi Mtju, ik ben bezig met een groep vormen, heb al iemand anders gevonden, mis er nog een. Heb je interesse?

Hei hei iedereen,
Heeft er iemand nog een plekje in zijn groep. Of wilt er iemand met mij een groep vormen.

Gr maartje
Iemand die nog een groep zoekt? Heb nog plek zat
Hey Eopaling en mtjuh, ik ben op zoek naar 2 mensen om een groep te vormen. Hebben jullie nog plek of willen jullie er bij?

Hoi Mtju, ik ben bezig met een groep vormen, heb al iemand anders gevonden, mis er nog een. Heb je interesse?

Hei hei iedereen,

Gr maartje
Reageer in een pm met je naam en nr, dan voeg ik je aan mijn groep toe. Ik heb er net 1 geopend na verlenging van m’n contract. Heb dus nog alle ruimte!
We hebben nog plek, als je per pm reageert voeg ik je aan onze groep toe.
tnx mobiel12, maar ik zit inmiddels al in een groep
Oké, bedankt voor je reactie!
Er is een plek vrijgekomen in mijn groep. Wil hem graag weer aanvullen voor de maximale korting. Stuur even een privé berichtje als je hier gebruik van wil maken.
Ik zoek een tmobile samen groep

Reageer