Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

560 reacties

Ik zoek een tmobile samen groep

Hallo Bartjeh, ik heb nog plaats in mijn groep. Stuur me een privébericht met je nummer en dan voeg ik je toe!
Hallo mensen,
Ik heb net een nieuwe groep aangemaakt dus als je nog een groep zoekt, ik heb nog ruimte zat. Stuur me een privébericht met je nummer en dan voeg ik je toe!
Hallo Bartjeh,

Ik heb nog 1 beschikbaar voor de maximale korting. Als je naam en tel nr. stuurt in een prive bericht is het geregeld.
Wie wil bij mij in de groep? Stuur maar een berichtje dan voeg ik je toe
Hallo allemaal. Heeft er nog iemand plek in een groep ? Helaas hebben mijn vrienden geen t mobile . Groetjes kim
Hoi allemaal, ook ik zoek nog een plekje in een groep of mensen die samen met mij in een nieuwe groep willen. Groetjes Joyce
Zoekt iemand nog een plekje in een groep? Zo ja graag mij een prive berichtje sturen. Hebben nog 3 plekken over
Zoekt iemand nog een plekje in een groep? Zo ja graag mij een prive berichtje sturen. Hebben nog 3 plekken over
Hallo, heb je nog plek?
Ik moet nog een groep invullen voor mijn nieuwe abonnement.
kan ik dan uw groep met een naam en telefoonnrs bij mezelf aanmaken
En noteert u dan mijn nummer met naam?
Gaat dat zo?
Apb.wolf@online.nl
Hallo allemaal, ik zoek ook nog een groep waar ik bij kan voor de max. korting...
Hey zoekt iemand nog een groep? Laat het me weten.
Graag ontvang ik een privébericht met één of twee T-Mobile telefoonnummers die ik kan toevoegen aan een groep. Twee nummers zou de groep vol maken, en daarmee ontvangt elk met een GO abonnement de maximale korting van 5.00 euro.

Bedankt.
Ik heb net een nieuw abonnement. Ik wil graag T-mobile samen activeren.
Wil er iemand een groep vormen?
Goede dag, moet ik zelf een groep aan maken of als ik zelf bij een groep aansluit krijg ik alsnog de 5 euro korting?
Wie wil er nog worden toegevoegd aan een groep? Laat dan een bericht achter.
Hii^^
Kan ik nog nog worden toegevoegd bij een groep? 🙂
Hoi theemetmelk, stuur me even een privébericht met je gegevens dan voeg ik je toe.
Hallo, wij zijn sinds vandaag n groepslid kwijt, dus we zoeken n nieuw iemand die bij ons er weer bij kan. Graag dan even n privemailtje sturen met je nummer...
laat maar
Inmiddels is onze groep weer compleet, dus mijn bovenstaande oproep komt te vervallen
Looking for people to add to my group.
Give me your number and I will add you!
Graag ontvang ik een privébericht met één of twee T-Mobile telefoonnummers die ik kan toevoegen aan een groep. Twee nummers zou de groep vol maken, en daarmee ontvangt elk met een GO abonnement de maximale korting van 5.00 euro.

Bedankt.

HOI,
MAG IK MISSCHIEN DEELNEMEN AAN DE GROEP?
Hoi, ben opzoek naar een groep om de korting van mijn Go abonnement te ontvangen.

groetjes. 🙂
Ik ben op zoek naar een groep voor Tmobile Samen voordeel van abonnement voor 29januark 2018 om korting van €2,50 te krijgen
Wellicht iemand die mij kan toevoegen bij T-Mobile Samen? Alvast bedankt!

Reageer