Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

560 reacties

Hallo,

Kan ik nog worden toegevoegd bij een groep?
Ik zoek nog mensen voor een groep. Er kunnen er nog 3 bij. Groet Moniek
Hallo Shinnpachiro,

Stuur me een privébericht met je naam en nummer dan zal ik je toevoegen. Daarmee is mijn groep compleet. kendry
Ik zoek een groep voor Samen. Is er nog iemand een aan het vormen?
Beste allemaal ik zou graag tot een groep toegevoegd worden. Ik zou mijn eigen groep starten, maar de personen waren vergeten dat ze al in een groep zaten... X-D Al vast bedank!
De groep zit nu vol bij mij. Dank! 😊Groet Moniek
Hallo,

Ik heb net een nieuwe groep aangemaakt voor de 5 euro korting, dus als iemand nog een groep nodig heeft, stuur mij een bericht met je naam en mobiele nummer zodat ik je kan toevoegen.
Is er nog iemand die in een groep wilt voor de samenkorting? Stuur mij dan een bericht met je nummer. 🙂
Hallo beste T-mobilers,

Ben op zoek naar een aantal mensen die met mij een groep zouden willen vormen voor de 2,50euro korting van T-mobile samen. Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Gonul
Stuur je nummer even in een privebericht, dan voeg ik je toe!
5 euro korting...
Ik heb nog een paar plekken in mijn groep voor de 5 euro korting, stuur mij een bericht met je nummer en dan kan ik je toevoegen.
Is er nog iemand die in een groep wilt voor de samenkorting? Stuur mij dan een bericht met je nummer. :)

Kan je mij in je groep doen voor de korting? mijn naam is Koen Schonk en mijn nummer: 06[verwijderd]

Alvast bedankt
Mijn groep zit nu vol, dus a.u.b. geen berichtjes meer.
Ik heb nog een plekje stuur een bericht met je 06 en ik voeg je toe.
Ik heb ook nog plek vrij, stuur je 06 in een PM of bericht dan voeg ik je toe 😃
Hallo allemaal; ik heb net een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe.
Hallo allemaal..ik zou graag nog 2 willen toevoegen aan mijn groep zodat ik er dan 3 heb en we de €5 korting kunnen krijgen wie o wie is nog beschikbaar
@Leeuwarder, geef even je nummer of stuur mij een berichtje en ik voeg je toe. Wij zijn met 2 en hebben er nog 1 nodig
Hallo allemaal; ik heb een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe. Ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar nog niemand heeft gereageerd. Dussss .... reageer als je mee wilt doen.
Hallo allemaal; ik heb een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe. Ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar nog niemand heeft gereageerd. Dussss .... reageer als je mee wilt doen.
Ik sluit graag aan!
Zijn er mensen die met mij een groep willen vormen voor de korting van 5 euro?Ik zou wel willen maar weet niet hoe en wat.
IK doe graag mee!!! Kwam er pas zojuist achter dat ik dit nog niet geregeld had. Weet jij hoe en wat dit werkt?
Doorntjes: IK doe graag mee!!! Kwam er pas zojuist achter dat ik dit nog niet geregeld had. Weet jij hoe en wat dit werkt?
Hoi Allemaal,

Ik heb nog genoeg plek vrij. Met andere worden, ik ben bezig een nieuwe groep te starten om gebruik te kunnen maken van de 5 euro korting, wie wil dat nou niet 😃 .

Het werkt als volgt, als je je 06 in een prive bericht naar mij stuurt dan nodig ik je uit, vanaf 3 leden gaat de korting in.

Tot snel !
Hallootjes allemaaall,

Wie van de dames wilt met mij een groep vormen?

Ik hoor het graag😄

Reageer