Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

561 reacties

Hallo, ik heb nog 2 plekken over in de Samen-groep. Wie wil erbij? Dan graag een privéberichtje. Mijn abonnement loopt t/m 13 februari 2019. Na 15 augustus 2018 svp niet meer reageren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ferdinand,

Ik heb je nummer even uit jouw berichtje verwijderd, omdat dit een openbaar platform is. Je kunt Bertus even een privéberichtje sturen door op zijn naam te klikken en vervolgens op Privébericht. Zo staan je gegevens niet openbaar!
Ja,ik heb nog een plek voor je.
Stuur je 06 nummer in een privé bericht en ik voeg je toe aan mijn groep.

Top!!!!
[nummer verwijderd door moderator] is mijn nr. Heel erg bedankt!!!!

Groetjes,

Ferdinand.
Ja,ik heb nog een plek voor je.
Stuur je 06 nummer in een privé bericht en ik voeg je toe aan mijn groep.

Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive berichtHallooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep toevallig?

Groetjes,

Fer.

Ik heb een groep met 4 lege plaatsen! Wie interesse heeft kan zijn nummer in een privé bericht sturen 🙂
Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive bericht
Hallooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep toevallig?

Groetjes,

Fer.
Wie o wie?

Stuur me een privé bericht

Halloooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep?
Wegens het sluiten van mijn oude groep zal ik een nieuwe maken. Indien iemand een groep zoekt hoor ik het graag in een privé bericht.
De groep zit ondertussen helaas vol. Succes aan de andere die een groep zoeken. 😊
Wegens het sluiten van mijn oude groep zal ik een nieuwe maken. Indien iemand een groep zoekt hoor ik het graag in een privé bericht.
Wie o wie?

Stuur me een privé bericht
Reputatie 2
Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive bericht
Hoi ik zoek nog iemand voor in onze groep laat maar weten via pb
Hallo,

Als er nog mensen zijn die in een groep willen voor korting, ik hen nog plek. 2 jarig abonnement is ingegaan in februari 2018, dus je krijgt sowieso t/m februari 2020 korting.

Stuur maar een privé bericht met je nummer.

Gr. Selly
Zijn er nog mensen die mensen zoeken voor de samengroep? Ik wel. Bij wie kan ik me aansluiten?
Abb vanaf jan 2018
Goededag allemaal. Ik zoek zelf ook 2 mensen om een groep mee te vormen om in aanmerking te komen voor de korting.
Ik zoek ook nog mensen om toe te voegen aan mijn groep om op €5 te komen
Reputatie 2
Ik heb vanaf dinsdag een plek in mijn Samen groep.

Graag iemand die eind vorig jaar of in januari/februari nog een 2 jarig abonnement heeft afgesloten of verlengt. Ik heb namelijk 2 mensen in mijn groep waarvan 1 nog anderhalf en een ander tot 2 jaar een abonnement met samen hebben. Dan heb je ook lang voordeel van de korting!

Stuur me een berichtje!
Ik heb wel iemand
Is er iemand die met mij een groep wil vormen? Laat het even weten;)
Ik heb privé bericht gestuurd Jesperehc
Ik zoek nog 1 persoon voor in mijn groep. Stuur een privébericht als je in een groep wil voor €5,- korting
Ik wil ook in een groep!
Ik zoek 2 mensen die bij mij in de groep willen voor de korting
hee hoi, ik wil ook wel in een groep met in ieder geval nog twee andere mensen!

Reageer