Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

562 reacties

Zijn er toevallig nog groepen waar ik me bij kan aansluiten?

Ik kan je wel toevoegen, maar dan moeten we een 3e voor de volledige korting 😉
Hai Koennnn en Joss, ik zou er wel bij willen voor de korting. Is ee nog plek in jullie groep?? Groetjes marije
Is er nog een plekje voor iemand in een groep😊?

Grt
RONALD
Iemand die in een groep wil??
Hoi hoi ik wil ook wel in de groep.... fijn 5 euro korting
Hey At92over,
Helaas kun je geen lid van T-mobile groep samen
worden, omdat je abonnement moet zijn in gegaan voor
29 januari 2018.
Je kunt wel terecht bij alles onder één dak,als er meerdere
abonnementen op het zelfde adres zijn.
Mvg,
bertusvanbaaren

Wat flauw. Toen ik mijn abonnement afsloot werd nog gedaan alsof ik ook in T mobile samengroep kon. Heb hem afgesloten in januari maar hij ging in in februari....
Iemand die in een groep wil??
Hoi hoi ik wil ook wel in de groep.... fijn 5 euro korting

ik kan u wel toevoegen in mijn groep. ik heb u zojuist een prive bericht gestuurd!
Ik ben nog op zoek naar een groep, iemand nog een plaats voor mij?
Op zoek naar een groep of Ik zou eventueel een groep kunnen aanmaken.
Op zoek naar een groep of Ik zou eventueel een groep kunnen aanmaken. ik zou wel bij jou in een groep willen als jij die aan maakt
Hallo ik zou graag lid worden van een goep voor de korting van 5€ maakt niet uit wie. Kan iemand mij toevoegen?
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie aan het kijken zijn naar nieuwe groepsleden om toe te voegen! 🙂 In dit topic kun je vragen of er iemand bij jouw groep wilt of misschien of er nog een plekje voor je is in een andere groep!

Zoals CrisTien al aangaf bestaat er ook een besloten T-Mobile Samen Facebookpagina waar we je helpen om een groep te vinden. Voor degene die Facebook hebben misschien handig.

Een fijn weekend toegewenst allemaal en als wij ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Niet iedereen wil Facebook,he? Zoals ik.
hee hoi, ik wil ook wel in een groep met in ieder geval nog twee andere mensen!
Ik zoek 2 mensen die bij mij in de groep willen voor de korting
Ik wil ook in een groep!
Ik zoek nog 1 persoon voor in mijn groep. Stuur een privébericht als je in een groep wil voor €5,- korting
Ik heb privé bericht gestuurd Jesperehc
Is er iemand die met mij een groep wil vormen? Laat het even weten;)
Ik heb wel iemand
Reputatie 2
Ik heb vanaf dinsdag een plek in mijn Samen groep.

Graag iemand die eind vorig jaar of in januari/februari nog een 2 jarig abonnement heeft afgesloten of verlengt. Ik heb namelijk 2 mensen in mijn groep waarvan 1 nog anderhalf en een ander tot 2 jaar een abonnement met samen hebben. Dan heb je ook lang voordeel van de korting!

Stuur me een berichtje!
Ik zoek ook nog mensen om toe te voegen aan mijn groep om op €5 te komen
Goededag allemaal. Ik zoek zelf ook 2 mensen om een groep mee te vormen om in aanmerking te komen voor de korting.
Abb vanaf jan 2018
Zijn er nog mensen die mensen zoeken voor de samengroep? Ik wel. Bij wie kan ik me aansluiten?
Hallo,

Als er nog mensen zijn die in een groep willen voor korting, ik hen nog plek. 2 jarig abonnement is ingegaan in februari 2018, dus je krijgt sowieso t/m februari 2020 korting.

Stuur maar een privé bericht met je nummer.

Gr. Selly
Hoi ik zoek nog iemand voor in onze groep laat maar weten via pb

Reageer