Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

562 reacties

Reputatie 2
Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive bericht
Wie o wie?

Stuur me een privé bericht
Wegens het sluiten van mijn oude groep zal ik een nieuwe maken. Indien iemand een groep zoekt hoor ik het graag in een privé bericht.
Wegens het sluiten van mijn oude groep zal ik een nieuwe maken. Indien iemand een groep zoekt hoor ik het graag in een privé bericht.
De groep zit ondertussen helaas vol. Succes aan de andere die een groep zoeken. 😊
Wie o wie?

Stuur me een privé bericht

Halloooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep?
Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive bericht
Hallooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep toevallig?

Groetjes,

Fer.

Ik zoek nog iemand voor een samen groep! Bij interesse svp een prive berichtHallooooo,

Is er nog plek voor mij in de groep toevallig?

Groetjes,

Fer.

Ik heb een groep met 4 lege plaatsen! Wie interesse heeft kan zijn nummer in een privé bericht sturen 🙂
Ja,ik heb nog een plek voor je.
Stuur je 06 nummer in een privé bericht en ik voeg je toe aan mijn groep.
Ja,ik heb nog een plek voor je.
Stuur je 06 nummer in een privé bericht en ik voeg je toe aan mijn groep.

Top!!!!
[nummer verwijderd door moderator] is mijn nr. Heel erg bedankt!!!!

Groetjes,

Ferdinand.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ferdinand,

Ik heb je nummer even uit jouw berichtje verwijderd, omdat dit een openbaar platform is. Je kunt Bertus even een privéberichtje sturen door op zijn naam te klikken en vervolgens op Privébericht. Zo staan je gegevens niet openbaar!
Hallo, ik heb nog 2 plekken over in de Samen-groep. Wie wil erbij? Dan graag een privéberichtje. Mijn abonnement loopt t/m 13 februari 2019. Na 15 augustus 2018 svp niet meer reageren.
Hey hallo ik zoek nog een groep voor de tmobile samen
Heeft iemand nog een plek vrij in een samen groep?
Of zich bij mij aan wil sluiten in een nieuwe samen groep?
Heeft iemand nog een plek vrij in een samen groep?
Of zich bij mij aan wil sluiten in een nieuwe samen groep?

Hoi Dinyvossen, mocht je nog geen groep hebben, stuur me een privéberichtje. Wij zoeken nog iemand in onze groep dus ik kan je toevoegen.
Hier is nog ruimte voor 3 personen.
Wie wilt zich toevoegen?

Stuur een privé bericht en je wordt toegevoegd. Wie het eerst komt.....
Hallo hallo. Ik heb een groep met totaal drie leden. Omdat T-Mobile Samen niet meer gegeven wordt bij nieuwe abonnementen zoek ik extra leden om een buffer op te bouwen. Mijn abo en die van het tweede lid lopen nog 1,5 jaar, dus nog lange mogelijkheid om Samen te gebruiken. Het abonnement van het derde lid loopt binnenkort af, dus er is ruime voor max. vier nieuwe personen. Ik zoek mensen waarvan het abonnement nog ruime tijd loopt!

Stuur me een berichtje mocht je interesse hebben!
Reputatie 1
Wie wil er bij ons in de groep? Stuur maar een berichtje, of reageer even hieronder.
er is nog plek voor 2 personen. Vol = vol 😂
Mijn neef en ik zoeken nog iemand voor onze groep. M’n zus heeft haar abbo vernieuwd vorige week:’(

graag een berichtje!
ik heb nog ruimte voor 1 persoon, dan zit de groep vol! stuur je een PB?
Nog een paar plekkies over bij ons in de groep.. stuur me een berichtje op instagram (emielkant) of reageer hieronder!
Nog een paar plekkies over bij ons in de groep.. stuur me een berichtje op instagram (emielkant) of reageer hieronder!
Hoi,
Als je nog plek hebt, hoor ik het graag:)
Gr Martijn

Nog een paar plekkies over bij ons in de groep.. stuur me een berichtje op instagram (emielkant) of reageer hieronder!Hoi,
Als je nog plek hebt, hoor ik het graag:)
Gr Martijn

He man!

Helaas, geen plek meer..
Succes met zoeken 👌🏽👍🏽
Ik ben nog steeds op zoek naar een groepje om de samen korting te krijgen, wie helpt?

Gr Martijn
Wie heeft er nog plaats voor T-Mobile samen korting ? 😊
Mijn abonnement loopt nog ruim half jaar en dan weer verlengen. Dus wel voor langere tijd ! 👍🏻

Alvast bedankt !

Groetjes,
frank
Reputatie 2
Bij ons groepje is iemand weggegaan. We hebben dus nog plaats. Iemand interesse? Stuur dan even je nummer door.

Reageer