Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

562 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Silvest,

Heb jij je al aangemeld voor de Facebook pagina? Daar vind je vast wel iemand waarmee jij een T-Mobile Samen groep kan samenstellen. :8

@Serviceweb; Sommige klanten vinden een privébericht niet zo erg zoals je hierboven kan lezen. Als je geen behoefte hebt aan onbekenden in je lijst dan moet je dat ook zeker niet doen. Daar hebben wij allemaal begrip voor! Voor iedereen die dus wel een groep wilt samenstellen, wordt lid van onze T-Mobile Samen Facebookpagina!
Mag ik even tussendoor komen?! :)

Laten we het aub wel alleen op de forum houden (of Facebook), maar willen mensen geen privé berichten sturen met vragen of je ook bij hun Samen groepje wil komen. Erg leuk hoor, maar ik heb zelf geen behoefte aan vreemden in mijn lijstje en daarnaast krijg ik toch geen 5,- euro korting omdat ik geen GO abonnement heb.

Sorry dat ik het misschien bot schrijf, maar bedoel het goed!! Niet iedereen is er van gediend om om die reden privé berichten te ontvangen. Bedankt!
Als er nog plek is dan wil ik er graag bij 😃. Heb je een privebericht gestuurd
Reputatie 6
Badge +17
Hey Xcessive,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Mocht je geen privébericht hebben ontvangen om bij iemand in de T-Mobile Samen groep toegevoegd te worden, dan kan je lid worden van de T-Mobile Samen Facebook pagina. Hier vind je zeker iemand die bij jou in de groep wilt. 😉
Iemand die in een groep wil??
Reputatie 3
We hebben nog steeds plek, dus mocht er iemand korting willen dat ben je van harte welkom ☺️
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie aan het kijken zijn naar nieuwe groepsleden om toe te voegen! 🙂 In dit topic kun je vragen of er iemand bij jouw groep wilt of misschien of er nog een plekje voor je is in een andere groep!

Zoals CrisTien al aangaf bestaat er ook een besloten T-Mobile Samen Facebookpagina waar we je helpen om een groep te vinden. Voor degene die Facebook hebben misschien handig.

Een fijn weekend toegewenst allemaal en als wij ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Reputatie 3
We hebben nog plaats voor 4 mensen, mocht je geïnteresseerd zijn.
Reputatie 3
Ik heb geen Facebook, noch zal ik het ooit gebruiken. Maar bedank voor de info.
Reputatie 7
Badge +20
Er is een facebookgroep voor Tmobile samen. Staan veel oproepen. Om je aan te sluiten of samen een groep te maken
Reputatie 3
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Klinkt goed voor mij,

Thijn

Reageer