Sticky Beantwoord

[Gezocht] T-Mobile Samen groep vormen

Toon eerste reactie

561 reacties

We hebben nog plaats voor 4 mensen, mocht je geïnteresseerd zijn.

Ik wil graag meedoen aan de groep om mijn samen-korting te krijgen.
Wat moet ik daarvoor doen?

Groet, Miriam
Wie heeft er nog plek in een groep? Ik zou graag toegevoegd willen worden.

Alvast bedankt. We zijn eigenlijk voorgelogen in de T mobile shop. Abonnement afgesloten voor mijn zoon en wij zouden beiden 2,50 korting per maand krijgen. Dat is ons gezegd in de winkel.

Thuis blijkt dit helemaal niet te kunnen ivm dat hij een nieuwer abonnement heeft.

De chat kan niets voor ons doen en raadt mij dus aan om op het forum te vragen of ik in een samen groep kan.

Mvg
Ook ik ben op zoek naar mensen voor de groep. Stuur aub een prive bericht hiervoor 🙂
Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Ik kijk uit naar een reactie van je.
Mijn groep is reeks vol . Succes met het vormen van eigen groepen
I will be appreciated if any new group can consider me. What kind of data required from me to join the group?
Could you kindly consider me on the group so i can be able to take the discount?
Hallo Clarck, als je nog geen groep gevonden hebt,ik heb nog wel plek voor je,geef in een privé bericht je 06 nummer en een naam hoe je in de groep genoemd wil worden, dan kan ik je toevoegen, je kunt alleen 5 euro korting krijgen als je een go abonnement hebt.
Is er iemand die 'samenkorting' wil van Eur 5,- per maand? Ter informatie: ik zit niet op facebook en heb ook geen whatsapp. Dat komt bij mij via sms binnen.
Ik zoek nog mensen die nog plaats hebben in hun groep.
Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Hallootjes allemaaall,

Wie van de dames wilt met mij een groep vormen?

Ik hoor het graag😄
Hoi Allemaal,

Ik heb nog genoeg plek vrij. Met andere worden, ik ben bezig een nieuwe groep te starten om gebruik te kunnen maken van de 5 euro korting, wie wil dat nou niet 😃 .

Het werkt als volgt, als je je 06 in een prive bericht naar mij stuurt dan nodig ik je uit, vanaf 3 leden gaat de korting in.

Tot snel !
Doorntjes: IK doe graag mee!!! Kwam er pas zojuist achter dat ik dit nog niet geregeld had. Weet jij hoe en wat dit werkt?
Hallo allemaal; ik heb een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe. Ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar nog niemand heeft gereageerd. Dussss .... reageer als je mee wilt doen.
IK doe graag mee!!! Kwam er pas zojuist achter dat ik dit nog niet geregeld had. Weet jij hoe en wat dit werkt?
Zijn er mensen die met mij een groep willen vormen voor de korting van 5 euro?Ik zou wel willen maar weet niet hoe en wat.
Hallo allemaal; ik heb een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe. Ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar nog niemand heeft gereageerd. Dussss .... reageer als je mee wilt doen.
Ik sluit graag aan!
@Leeuwarder, geef even je nummer of stuur mij een berichtje en ik voeg je toe. Wij zijn met 2 en hebben er nog 1 nodig
Hallo allemaal..ik zou graag nog 2 willen toevoegen aan mijn groep zodat ik er dan 3 heb en we de €5 korting kunnen krijgen wie o wie is nog beschikbaar
Hallo allemaal; ik heb net een groep met 2 personen aangemaakt voor € 5,00 korting per maand. Ik heb nog 1 iemand nodig. Stuur even een berichtje en ik voeg je toe.
Ik heb ook nog plek vrij, stuur je 06 in een PM of bericht dan voeg ik je toe 😃
Ik heb nog een plekje stuur een bericht met je 06 en ik voeg je toe.
Mijn groep zit nu vol, dus a.u.b. geen berichtjes meer.
Is er nog iemand die in een groep wilt voor de samenkorting? Stuur mij dan een bericht met je nummer. :)

Kan je mij in je groep doen voor de korting? mijn naam is Koen Schonk en mijn nummer: 06[verwijderd]

Alvast bedankt

Reageer