Beantwoord

Graag Deezer uitschakelen

• 9 april 2017
  • 2 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo, ik kan niet vinden hoe ik Deezer uitschakel, willen jullie dit voor mij doen alsjeblieft?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 april 2017, 08:05

Goedemorgen Younika,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Er zijn twee verschillende Deezer bundels, T-Mobile & Deezer Music Vast en T-Mobile & Deezer Music Flexibel.

Welke bundel hebt je actief staan?
De vaste variant telt namelijk voor je gehele contracts periode en kan je niet tussendoor uitzetten. De flexibele kan je wel elke maand aan of uitzetten. De bundel moet hiervoor wel minstens één maand actief staan, voordat je deze kan uitschakelen.

Als je de flexibele variant hebt, en hij is al langer dan 1 maand actief, dan kan je via je My T-Mobile deze deactiveren.

En er staat nog wat extra informatie op dit topic over Deezer uitschakelen. Fijne dag nog!
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Younika,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Er zijn twee verschillende Deezer bundels, T-Mobile & Deezer Music Vast en T-Mobile & Deezer Music Flexibel.

Welke bundel hebt je actief staan?
De vaste variant telt namelijk voor je gehele contracts periode en kan je niet tussendoor uitzetten. De flexibele kan je wel elke maand aan of uitzetten. De bundel moet hiervoor wel minstens één maand actief staan, voordat je deze kan uitschakelen.

Als je de flexibele variant hebt, en hij is al langer dan 1 maand actief, dan kan je via je My T-Mobile deze deactiveren.

En er staat nog wat extra informatie op dit topic over Deezer uitschakelen. Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Younika,

Het antwoord van Serviceweb hierboven klopt inderdaad. Ik heb voor jou gelijk even gecontroleerd en zie dat je van de vaste variant gebruik maakt. Je hebt dan ook het prijsplan Altijd Muziek Voordeel en zoals de naam al zegt krijg je hier ook een extra korting voor op jouw abonnement en Deezer. Dit is ook te zien op jouw contract, die je kunt downloaden via My T-Mobile.

Deze variant van Deezer is tussentijds niet opzegbaar en loopt de gehele contractsperiode mee met het abonnement. Heb je Deezer wel al gebruikt? Er is namelijk een enorm grote keus aan muziek! :)

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer