Vraag

Gratis 4GB maar een dag geldig

• 8 december 2015
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 2
Schiet lekker op met de klantenbinding van dit bedrijf. Ik heb niet eens een databundel in mijn abbo en nou kom ik er vandaag achter dat er stiekem een tegoed van 4GB op mijn account is gezet, die ik alleen vandaag nog mag gebruiken. Echt helemaal toppie. En het ging bij het telefonisch contact van vanochtend al zo goed met de relatie.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi gbos,

Welkom terug op ons Forum!

De 4GB extra die je hebt ontvangen was een cadeautje van ons omdat we onze landelijke 4G dekking wilde vieren met onze klanten. Bekijk dit topic voor meer informatie over de 4GB extra!

Aangezien jij geen gebruik hebt kunnen maken van de 4GB extra, bied ik jou een internetbundel van 500MB aan voor de komende maand zodat je alsnog ons 4G netwerk kunt ervaren.

Ik hoop dat je hier alsnog blij mee bent! Als je nog andere vragen hebt of als ik iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
Reputatie 2
Bedankt, maar daar ging het niet om. Onderwerp is de absurd slechte wijze van communiceren door T-Mobile. Ik heb helemaal geen behoefte aan deze onzin. SMS'en doe ik zelfs al bijna nooit. Ik ben gewoon pissed off over wat jullie op dit moment aan het doen zijn en die 4GB ontdekken 1 dag voordat deze weer werd ingetrokken was de spreekwoordelijke druppel. Bijna op de kop af tien jaar geleden sloot ik dit abonnement af bij toen nog Orange en in 1 dag wisten jullie onze relatie naar minus 273,15 graden Celsius te brengen. Zoek de significantie van dat getal maar op als je die niet kent.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gbos,

Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent met onze manier van communiceren. De 4GB extra is natuurlijk niet stiekem gegaan! We hebben dit via de website gecommuniceerd maar ook hier op het forum en er is zelfs een TV-reclame over. Ook moet je er een sms over ontvangen hebben. De 4GB extra was een extraatje waarmee al onze klanten het nieuwe netwerk konden testen. Uit coulance heeft Hajar je alsnog een internetbundel toegekend en ik hoop dat je hier toch nog iets aan hebt.

Het aantal graden Celsius wat je benoemt is het absoluut nulpunt (en dat heb ik niet eens hoeven googlen! 😉 ) Kunnen we nog iets voor je doen om onze relatie weer naar een wat warmere plek te brengen?
Reputatie 2
Dag Amy,

Er staat mij geen SMS bij met betrekking tot dit onderwerp en ik kan deze ook niet in mijn telefoon terugvinden. Ik weet tevens niet via welke media jullie de advertenties hadden lopen, maar ook die heb ik dus niet gezien. De website van T-Mobile loop ik bovendien ook niet plat, want voor mijn huidige abonnement bestaat daartoe geen enkele reden. Naar mij toe was die 4GB dus in ieder geval wel stiekem toegevoegd en als ik zo de andere onderwerpen peil lijkt dat bij meer mensen het geval te zijn.

Zoals gezegd gaat het me verder niet om het datategoed. Ik kan op dit moment ook geen direct doel verzinnen waarvoor ik dat zou kunnen gebruiken. Over een week gaat tegen mijn wil mijn abonnement overgezet worden naar een nieuwe contractvorm die niet bij mijn belgedrag past en waar ik meer voor moet gaan betalen. Het is hiermee een vaststaand feit geworden dat ik tussen nu en een absoluut maximum van twee jaar T-Mobile zal gaan verlaten. Er valt wat mij betreft weinig nog te lijmen; in ieder geval niet met datategoeden welke ongeacht of en hoeveel ik daarvan gebruikt mocht hebben volgende week wel mee zal verdwijnen met de rest.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Amy,

Er staat mij geen SMS bij met betrekking tot dit onderwerp en ik kan deze ook niet in mijn telefoon terugvinden. Ik weet tevens niet via welke media jullie de advertenties hadden lopen, maar ook die heb ik dus niet gezien. De website van T-Mobile loop ik bovendien ook niet plat, want voor mijn huidige abonnement bestaat daartoe geen enkele reden. Naar mij toe was die 4GB dus in ieder geval wel stiekem toegevoegd en als ik zo de andere onderwerpen peil lijkt dat bij meer mensen het geval te zijn.

Zoals gezegd gaat het me verder niet om het datategoed. Ik kan op dit moment ook geen direct doel verzinnen waarvoor ik dat zou kunnen gebruiken. Over een week gaat tegen mijn wil mijn abonnement overgezet worden naar een nieuwe contractvorm die niet bij mijn belgedrag past en waar ik meer voor moet gaan betalen. Het is hiermee een vaststaand feit geworden dat ik tussen nu en een absoluut maximum van twee jaar T-Mobile zal gaan verlaten. Er valt wat mij betreft weinig nog te lijmen; in ieder geval niet met datategoeden welke ongeacht of en hoeveel ik daarvan gebruikt mocht hebben volgende week wel mee zal verdwijnen met de rest.

Hi gbos,

Ik vind het ook erg jammer dat je het niet eens bent met de omzetting naar Stel Samen & Stel Bij. Je ontvangt de 500MB sowieso dus als je er gebruik van wilt maken dan is dat gewoon mogelijk.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten!
Reputatie 2
Vandaag eens tijd gehad om te checken. Mijn toestel ondersteunt geen 4G, dus snelheid niet om over naar huis te schrijven. Verbruikte bijna 40Mb om even m'n email te synchroniseren. Geen idee of dat normaal is, maar als ik dat elke tien minuten doe kost me dat met de geadverteerde bedragen een godsvermogen. 170 Gig in een maand - er is iets serieus fout met die Android email app. Nee, als jullie nou terabytes zouden aanbieden voor deze prijzen zou het nog ergens op lijken, maar dit gaat helemaal nergens over. Bedankt voor het mogen proberen - ik weet nu zeker dat ik dit echt van m'n leven nooit ga afnemen.

Aangaande omzetting naar Stel Samen & Stel Bij: slecht doordachte actie, nog veel slechter uitgevoerd, met slechtst mogelijke vervangend abonnement waarmee T-Mobile aangeeft hetzij niks te begrijpen van haar klanten ofwel ze het liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken omdat mensen die telefoons alleen maar gebruiken om te bellen geen interessante doelgroep zijn. Als ik jullie was zou ik m'n ogen openhouden voor een andere baan, want als T-Mobile al niks om ons klanten geeft, dan geven ze nog veel minder om personeel waar ze voor moeten betalen.

Reageer