Beantwoord

Gratis 500 MB nav storing werkt niet

• 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Mijn Databundel is op.

Ik heb bericht gekregen dat ik 500MB extra heb ontvangen, vanwege storing.
Echter deze bundel is wel beschikbaar volgens mij T-mobile, maar blijkt toch echt niet te werken.

Nu lees ik ook dat er meer mensen met dit probleem zijn, beetje raar dat iedereen zich via deze weg moet melden en dat het niet gewoon werkt.

Graag zie ik de bundel toch nog geactiveerd worden.

Alvast dank voor jullie medewerking!
icon

Beste antwoord door Sam- 17 november 2016, 16:58

Hoi Ick,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Ik wilde natuurlijk gelijk voor je op zoek gaan naar een oplossing, maar ik zie dat je inmiddels één van onze vriendelijke collega's hebt gesproken via de chat. Ze heeft de 500MB bundel alsnog aan je toegekend en ik begrijp uit de notitie van onze collega dat je weer toegang hebt tot het internet. Klopt het dat alles weer naar behoren werkt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ick,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Ik wilde natuurlijk gelijk voor je op zoek gaan naar een oplossing, maar ik zie dat je inmiddels één van onze vriendelijke collega's hebt gesproken via de chat. Ze heeft de 500MB bundel alsnog aan je toegekend en ik begrijp uit de notitie van onze collega dat je weer toegang hebt tot het internet. Klopt het dat alles weer naar behoren werkt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂

Reageer