Beantwoord

Gratis muziek streamen

• 30 december 2016
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo ik heb een vraagje ik heb sinds kort bij t-mobile een abonnement afgesloten met een 6 gb internet bundel.
Nou zou ik hierbij gratis muziek streamen erbij krijgen maar kan ik dit niet doen.
Weet iemand misschien waardoor dit komt en zou het opgelost kunnen worden ?
Misschien dat iemand van t-mobile hier even naar zou willen kijken.

Groetjes robert
icon

Beste antwoord door Issam 31 december 2016, 16:12

Hoi Robert,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik zie dat HarryMe en JanKelder je al van een reactie hebben voorzien.

Als je bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan de 6GB bundel actief hebt dan kan je data vrij muziek luisteren. Dit betekent dat wanneer je de Deezer bundel actief hebt, je muziek kan luisteren zonder dat er MB's in mindering worden gebracht. Dit betekent niet dat je gratis gebruik kan maken van Deezer. Als je Deezer wilt gebruiken kan je de bundel voor €9,99 activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat het hierdoor duidelijker is geworden. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Waarom niet , kun je wat meer informatie geven ?
Reputatie 3
Badge +4
Hoi Robert, zou gewoon moeten kunnen hoor.
Je kunt dit ook terugzien in je My T-Mobile app (Overzicht, Naar verbruikstatus).

Waar loop je tegenaan?

Deze info al gelezen www.t-mobile.nl/datavrije-muziek#info ?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Robert,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik zie dat HarryMe en JanKelder je al van een reactie hebben voorzien.

Als je bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan de 6GB bundel actief hebt dan kan je data vrij muziek luisteren. Dit betekent dat wanneer je de Deezer bundel actief hebt, je muziek kan luisteren zonder dat er MB's in mindering worden gebracht. Dit betekent niet dat je gratis gebruik kan maken van Deezer. Als je Deezer wilt gebruiken kan je de bundel voor €9,99 activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat het hierdoor duidelijker is geworden. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Hi, I took stel samen rateplan 10 days ago with datavrij music. I kindly request you to add saavn app in the free list. It is very good for listening bollywood songs. Please do the needful.
Regards,
Anu
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anu,

Saavn has already been added to the suggestions, but at this point it's not part of Datavrije Muziek. You can find all updates in this topic, please place related questions in that topic, as this topic is not related to your question. This topic will be closed, as it has been answered.