Beantwoord

Gratis Spotify bij Datavrije Muziek?

• 30 mei 2017
  • 2 reacties
  • 1276 Bekeken

Hi ik heb in mn abbonement staan dat ik 2gb aan vrije muziek heb daaronder valt ook spotify, betekent dat dan dat ik gratis muziek kan luisteren via spotify? Of moet dan wel betalen voor een spotify account?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2017, 16:54

Hey Bahartje1,

Je was een 0 vergeten in het abonnement, daar raakte Jan van in de war! 😉

Je hebt inderdaad het goede abonnement met de juiste bundel, namelijk Stel Samen & Stel Bij met de XL-bundel. Hier zit inderdaad Datavrije Muziek bij, dus dat klopt inderdaad! Het abonnement bij Spotify zelf moet echter wel betaald worden, als je niet de gratis dienst wilt gebruiken. Dit is dus niet gratis bij Datavrije Muziek, want daar gaat het echt puur om het streamen van de muziek, dat gaat dan niet uit jouw bundel.

Je kunt overigens ook kiezen uit deze andere diensten, misschien zit daar nog wat anders tussen waar je naar luistert?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Normaal gaat het niet van je bundel als je het juiste abonnement hebt , ik ken je bundel niet van 2gb , maar als dat er bij staat ? kost het niets
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bahartje1,

Je was een 0 vergeten in het abonnement, daar raakte Jan van in de war! 😉

Je hebt inderdaad het goede abonnement met de juiste bundel, namelijk Stel Samen & Stel Bij met de XL-bundel. Hier zit inderdaad Datavrije Muziek bij, dus dat klopt inderdaad! Het abonnement bij Spotify zelf moet echter wel betaald worden, als je niet de gratis dienst wilt gebruiken. Dit is dus niet gratis bij Datavrije Muziek, want daar gaat het echt puur om het streamen van de muziek, dat gaat dan niet uit jouw bundel.

Je kunt overigens ook kiezen uit deze andere diensten, misschien zit daar nog wat anders tussen waar je naar luistert?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer