Beantwoord

Gratis spotify gebruiken met streamen

• 17 juni 2017
  • 2 reacties
  • 2324 Bekeken

Hoi, sinds gisteren een nieuwe telefoon en abonnement....spotify erop gezet...maar hoe werkt nu het gratis streamen?
icon

Beste antwoord door Matti100 17 juni 2017, 09:49

De informatie is op de website te vinden. Kort samengevat: je moet het juiste abo hebben bij Tmobile, een groot aantal muziekdiensten doen mee waaronder spotify, het ( gratis) verbruik vind je terug op mytmobile, en je moet zelf wel een abonnement hebben op de muziekdienst. Dus alleen het gebruik van de MB's is gratis, niet het lidmaatschap. Zie screenshots. Via een volledig kpnabonnement is spotify vaak inbegrepen. Je kunt ook spotify nemen voor een familie met meerdere leden. Ik vind Spotify geweldig, jij ook?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

De informatie is op de website te vinden. Kort samengevat: je moet het juiste abo hebben bij Tmobile, een groot aantal muziekdiensten doen mee waaronder spotify, het ( gratis) verbruik vind je terug op mytmobile, en je moet zelf wel een abonnement hebben op de muziekdienst. Dus alleen het gebruik van de MB's is gratis, niet het lidmaatschap. Zie screenshots. Via een volledig kpnabonnement is spotify vaak inbegrepen. Je kunt ook spotify nemen voor een familie met meerdere leden. Ik vind Spotify geweldig, jij ook?

Hoi Skulder, welkom terug op het klantenforum.

Matti100 heeft je het juiste antwoord al verstrekt. Zijn antwoord heb ik dan ook gemarkeerd als juiste antwoord op je vraag. We hebben een FAQ topic over Datavrije Muziek waarin een hoop vragen al beantwoord worden.

Voor het aandragen van muziekdiensten en om te kijken welke allemaal wel/niet mee doen, kun je dit topic raadplegen.

Omdat we over dit onderwerp twee algemene topics hebben lopen, gaat dit topic op slot. Als je nog vragen hebt na het doornemen van het FAQ-topic, mag je ze daar stellen. Op die manier houden we de vragen over dit onderwerp centraal. :)