Beantwoord

Groep gezocht voor Samen

• 27 november 2017
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

ik wil graag in een groep voor tmobile samen. Kan sowieso nu nog bijna 2 jr! bij wie?
icon

Beste antwoord door David 28 november 2017, 08:27

Hoi Luud,

Ruya75 gaf het al aan met wie je onder andere een groep kunt maken en welke korting je krijgt. Je kunt gewoon onderling gratis bellen, ik weet niet precies waar Ruya75 de 1000 minuten vandaan heeft/ Misschien ergens opgevangen of gelezen, Ruya, wie weet! 😉

We hebben gelukkig ook een oplossing als je in jouw omgeving geen mensen kent die T-Mobile hebben. Op ons Forum hebben we dit topic waar je een oproep kunt plaatsen of aan kunt sluiten bij een openstaand verzoek. Als je Facebook hebt kun je ook lid worden van deze groep, waar klanten groepjes vormen voor T-Mobile Samen. Altijd handig! 🙂

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo Luud,

Je kan je groep zelf samen stellen met je familie, vrienden, collega's etc.
Dat doe je via tmobile samen. Je kan een keus maken om zelf een groep te maken of zelf bij iemand in de groep te gaan.

Je kan hier mee 2,50 tot 5 euro korting krijgen op je factuur + onderling gratis bellen tot 1000 min! Is dit niet geweldig 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Luud,

Ruya75 gaf het al aan met wie je onder andere een groep kunt maken en welke korting je krijgt. Je kunt gewoon onderling gratis bellen, ik weet niet precies waar Ruya75 de 1000 minuten vandaan heeft/ Misschien ergens opgevangen of gelezen, Ruya, wie weet! 😉

We hebben gelukkig ook een oplossing als je in jouw omgeving geen mensen kent die T-Mobile hebben. Op ons Forum hebben we dit topic waar je een oproep kunt plaatsen of aan kunt sluiten bij een openstaand verzoek. Als je Facebook hebt kun je ook lid worden van deze groep, waar klanten groepjes vormen voor T-Mobile Samen. Altijd handig! 🙂

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, sluit ik dit topic.